۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85039207
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دوره داوری درجه یک فوتبال غرب کشور در همدان برگزار شد

همدان- ایرنا- دوره داوری درجه یک فوتبال غرب کشور در ۲ بخش بانوان و آقایان به میزبانی شهر مریانج همدان برگزار شد.

سخنگوی هیات فوتبال همدان در این باره گفت: در این دوره داوری ۱۰ داور آقا و ۵ داور خانم از شهرهای مختلف غرب کشور زیر نظر معصومه شکوری درس بین المللی داوری آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

امیر گروسی روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دوره ارتقا درجه، آخرین قوانین داوری فوتبال جهان برای شرکت کنندگان تشریح شد.

مدرس بین المللی داوری فوتبال در حاشیه این دوره آموزشی با قدردانی از میزبانی شایسته همدان گفت: تشکیل آکادمی داوری فوتبال در استان همدان یکی از ایده‌های بسیار خوب و اثرگذار در پرورش داوران موفق است.

معصومه شکوری افزود: با توجه به ظرفیت بسیار خوب همدان در عرصه داوری، تشکیل این آکادمی تاثیر بسزایی در روند رو به رشد داوری فوتبال این استان خواهد داشت.

رییس هیات فوتبال استان همدان نیز در با قدردانی از عوامل برگزاری این دوره داوری بیان کرد: استان همدان با داشتن سه داور بین المللی و چندین داور بسیار خوب در لیگ‌های مختلف کشور، صاحب جایگاه برتر است.

عباس صوفی با اشاره به تاسیس آکادمی داوری فوتبال در استان همدان اظهار داشت: برنامه ریزی‌ها و اقدامات لازم در مورد تاسیس آکادمی داوری در استان همدان انجام شده و به زودی شاهد تاسیس این آکادمی با بهترین امکانات خواهیم بود.

گفتنی است؛ در این دوره برگزیدگان آزمون تئوری و عملی داوری فوتبال درجه یک کشور، مجوز قضاوت در سطح یک ملی را دریافت می‌کنند.

استان همدان دارای ۸۰ داور در سطح‌های مختلف فوتبال کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha