۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۵۳
کد خبر: 85039280
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه جیرفت: نظارت بر بازار افزایش یابد

۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۵۳
کد خبر: 85039280
امام جمعه جیرفت: نظارت بر بازار افزایش یابد

جیرفت- ایرنا- امام جمعه جیرفت گفت: نظارت دولت بر بازار افزایش یابد تا مانع گرانی ها شود چراکه بسیاری از خدمات و کالاها ربطی به قیمت ارز ندارند. 

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت اظهار کرد: کالاهایی هم که با ارز دولتی در حال واردات است نباید تحت تاثیر این اتفاقات هیجانی و افزایش قیمت ها قرار گیرد.

وی یادآور شد: بازار ارز، طلا و به دنبال آن برخی گرانی ها به طور نامعقول و غیرمنتظره رشد پیدا کرده است که شواهد میدانی نشان می دهد دشمن به دنبال ایجاد فشار بزرگ اقتصادی برای کشور است تا مردم را از نظام دور کند.

حجت الاسلام تارم اضافه کرد: مسئولان حرکات دشمن را رصد کنند و متناسب با آن و برای خنثی سازی توطئه‌های آن برنامه‌ریزی داشته باشند.

امام جمعه جیرفت تاکید کرد: حکمرانی در بازار ارز فقط در دست بانک مرکزی باشد و نباید دستگاه‌های دیگر در حوزه ارز دخالت کنند.

وی همچنین خواهان حمایت از مدیران موفق و برخورد با مدیران ضعیف کم کار و نالایق شد و گفت: نحوه مدیریت هم در این بین نقش جدی دارد.

حجت الاسلام تارم در ادامه ضمن تبریک روز پاسدار گفت: سپاه یکی از نهادهایی به شمار می رود که دغدغه مردم دارد، به فکر رفع مشکلات مردم است و همیشه به کمک دولت ها آمده است.

وی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه از مسئولان شرکت آبفا خواست نسبت به بهبود آب آشامیدنی شهرک پاسداران جیرفت اقدام کنند.

حجت‌الاسلام تارم یادآور شد: اگر تخلفی در واگذاری ها در گذشته صورت گرفته با مسئولانی که این کار را کرده‌اند برخورد شود اما در مکانی که ساخت و سازی شده خدمات نهادها ارائه شود.

وی تاکید کرد: مدیران جدید هم مراقبت کنند واگذاری هایی خلاف قانون اتفاق نیافتد و موجبات مشکلات جدیدی برای مردم فراهم نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha