استاندار مازندران: مهندسان همواره زمینه‌ساز حرکت، تحول و شکوفایی بوده‌اند

ساری-ایرنا- استاندار مازندران با اشاره به جایگاه و نقش رفیع و موثر مهندسان در عرصه‌های مختلف علمی، گفت: جامعه بزرگ مهندسان در تمامی فعالیت‌های مهم و اثرگذار، همواره نقش داشته اند و خلاقیت و ابتکار و تخصص این قشر عزیز زمینه ساز حرکت،  تحول و شکوفایی بوده است. 

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور در پیامی به مناسبت پنجم اسفند روز مهندس بیان کرد: بسیاری از دستاوردهای شگرف در حوزه های مرتبط با اقتدار نظام در سایه نقش آفرینی مهندسان عزیز و متعهد بدست آمده است.

استاندار مازندران: مهندسان همواره زمینه‌ساز حرکت، تحول و شکوفایی بوده‌اند

نماینده عالی دولت در استان مازندران در این پیام پنجم اسفندماه زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی، که در تقویم رسمی کشور به عنوان “روز مهندس” نامگذاری شده را به همه مهندسان متعهد ایران اسلامی به ویژه خانواده بزرگ نظام مهندسی استان تبریک گفت و از آستان خداوند بزرگ، برای این قشر توانمند در کمک به توسعه و پیشرفت استان توفیق روزافزون را خواستار شد.

پنجم اسفند ماه مصادف با زادروز این اخترشناس، ریاضی دان، عارف، شاعر، پزشک، فیلسوف، منجم و معمار ایران زمین از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان روز بزرگداشت این عالم و دانشمند و نیز روز مهدس نامگذاری شده است تا نام و خدمات خواجه طوس در اذهان باقی مانده و غبار فراموشی بر آن سایه نیافکند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha