رجبی: نکونام به فولاد شخصیت داد/ صحبتی برای ادامه همکاری نداشتم

تهران- ایرنا- مربی تیم فولاد خوزستان گفت: نکونام درخواست‌های حرفه‌ای داشت و به دلیل برخی اختلاف‌ها تیم را ترک کرد؛امیدوارم مسوولان باشگاه با اتخاذ تصمیمی درست موفقیت این تیم را رقم بزنند.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا رجبی مربی تیم فولاد ایران امروز جمعه پس از بازگشت از قطر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی با الهلال عربستان که یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا است و از بازیکنان با کیفیت بهره می‌برد کار آسانی نیست. آنها در سالیان گذشته سرمایه‌گذاری زیاد و مهره‌های کلیدی را جذب کرده‌اند و در این دیدار هم به دنبال بردی پرگل بودند.

او ادامه داد: با تدابیری که اتخاذ کردیم اجازه حمله به آنها را ندادیم و در آن سوی میدان نیز شانس‌های بسیاری برای گلزنی داشتیم. در این دیدار بازیکنان ما تلاش خود را کردند و اگر شانس می‌آوردیم به نوعی شگفتی‌ساز می‌شدیم.

او در خصوص استعفای جواد نکونام هم گفت: نکونام مربی است که در ۴ سال گذشته فولاد را به یک شخصیت خوب رسانده و خواسته‌های حرفه‌ای برای تیم داشت و فکر می‌کنم اختلاف‌هایی در این میان به وجود آمد که در نهایت نکونام استعفا کرد.

رجبی در واکنش به اینکه صحبت‌هایی از ادامه همکاری با وی شده است یا خیر، تصریح کرد: در این خصوص صحبتی با من نشده اما شنیدم باشگاه دنبال گزینه‌هایی برای فولاد است و امیدوارم با گرفتن بهترین تصمیم فولاد خوزستان در راهی که در آن قدم گذاشته، موفق شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha