دبیران کل فدراسیون جهانی و کنفدراسیون کبدی آسیا وارد ارومیه شدند

ارومیه - ایرنا - دبیران کل فدراسیون جهانی کبدی و کنفدراسیون کبدی آسیا به همراه رییس فدراسیون کبدی ایران به منظور شرکت در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان وارد ارومیه شدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از کمیته اطلاع رسانی و رسانه دومین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان، سدسیوام مونیسامی دبیرکل فدراسیون جهانی کبدی، محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا و عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی کشورمان روز گذشته با استقبال حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر و روح الله حضرت پور ۲ نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و جمعی از مدیران ستادی برگزاری دومین دوره مسابقات کبدی جوانان جهان از طریق فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه وارد شهر میزبان این رقابت‌ها شدند.

در آستانه برگزاری مهمترین و بزرگترین مسابقات کبدی سال ۲۰۲۳ میلادی جهان که میزبانی آن بر عهده کشورمان و شهر زیبای ارومیه در استان آذربایجان‌غربی است، شمارش معکوس برای آغاز این رویداد ورزشی جهانی آغاز شده است.

محمدسرور رانا دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا بعد از ورود به ارومیه از مراحل مختلف آماده‌سازی و تمهیدات انجام گرفته شهر میزبان بخصوص هتل‌ها و محل برگزاری مسابقات بازدید می‌کند.

مسوول کمیته هماهنگی پیگیری، ساماندهی و نظارت دومین دوره مسابقات کبدی جوانان جهان در ارومیه نیز گفت: تمامی تدابیر لازم برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات اندیشیده شده است.

محمد آزادی افزود: همه عوامل، مسوولین و دبیران کمیته‌های ۱۲ گانه این رویداد ورزشی جهانی در چند روز مانده به شروع این رقابت‌ها سرعت کارهای خود را بالا برده تا نواقص احتمالی مرتفع شود.

به گفته وی، فضای شهر ارومیه بعنوان میزبان مسابقات، فضای تبلیغی و اطلاع رسانی دومین دوره مسابقات کبدی جوانان جهان است و تدابیر لازم برای معرفی این مسابقات، تیم‌های شرکت کننده و برنامه مسابقات از طریق رسانه‌های کشوری و استانی انجام گرفته و امیدواریم از هفتم اسفند که تیم‌ها وارد می‌شوند تمامی امکانات بطور کامل و بی نقص در حوزه‌ها و کمیته‌های مختلف آماده این میزبانی باشد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: هتل‌های آریا و پارک بعنوان محل اقامت تیم‌ها و میهمانان در نظر گرفته شده و اجلاس جهانی و مجمع انتخاباتی رییس فدراسیون آسیایی کبدی نیز با شرکت ۲۸ رییس فدراسیون کشورهای مختلف جهان در محل هتل آنای ارومیه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: استقبال پذیرش و اسکان شایسته و نظم و امنیت مثال زدنی، آماده بودن تمامی زیرساخت‌ها و امکانات لازم، برنامه ریزی و انسجام بر امور تمامی کمیته‌ها، آماده‌سازی استاندارد سالن‌های تمرینی و سالن برگزاری مسابقات در مجموعه ۶ هزار نفری غدیر، پخش زنده تلویزیونی در شبکه‌های سراسری و استانی، انعکاس مطلوب اخبار این رویداد در رسانه‌های داخلی و خارجی و برنامه‌های فرهنگی و گردشگری در اولویت تدابیر ستاد قرار دارد.

آیین افتتاحیه این مسابقات ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه ۹ اسفند برگزار می‌شود.

مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهانی به میزبانی ارومیه از هفتم تا ۱۳ اسفند با حضور ۱۴ تیم برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha