ایرنا برای تنویر افکار عمومی نقش مهمی ایفا می‌کند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در این استان به عنوان رسانه رسمی، نقش مهمی در تولید و انتشار محتواهای شفاف و اقناع افکار عمومی دارد و از فعالیت حرفه ای و کارساز همه رسانه‌ها و مطبوعات حمایت و استقبال می‌کنیم.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا امیر رجبی در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز اردبیل در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان اظهار کرد: حوزه رسانه و خبر از حیث ضرورت اطلاع رسانی شفاف و به موقع و هم از جهت مقابله با فضاسازی رسانه‌های خارجی و معاند، از اهمیت خاصی برخوردار است و خبرنگاران این استان در انعکاس به موقع و درست وقایع، رسالت خطیری بر دوش دارند.

وی افزود: به لحاظ ارتباط و سنخیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با رسانه‌های جمعی، ضرورت برگزاری نشست و گفتمان تعاملی با خبرنگاران و فعالان این عرصه احساس می‌شود و به زودی این نشست برای هم افزایی، همکاری بیشتر و تبادل افکار و آرا برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل همچنین در این دیدار توسعه همکاری‌ها در این عرصه را برای اشرافیت خبری و تولید و انتشار فراورده‌های خبری در استان لازم و ضروری ارزیابی کرد.

داود مرادپور رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اردبیل نیز در این دیدار، با اشاره به ظرفیت‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اردبیل، افزایش سطح همکاری و ارتباط خبری دستگاه‌های اداری و نهادها با این مرکز را برای جامعیت و اشرافیت خبری و انعکاس به موقع اقدامات این دستگاه‌ها ضروری دانست.

وی گفت: ایرنا از همه ظرفیت‌های انسانی و حرفه‌ای خود برای پوشش اخبار و رویدادهای بخش‌های دولتی و غیردولتی و تهیه و نشر محتواهای لازم بهره می‌برد و گسترش همکاری‌ها و تعاملات دوسویه بین ایرنا و دستگاه‌های اجرایی می‌تواند در انعکاس اقدامات و تلاش‌های انجام شده موثر باشد.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده است و دفاتر و خبرنگاران خبرگزاری‌های مختلف در این استان فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha