۷۰ درصد از تعهد خمین برای کمک به بازسازی عتبات عالیات محقق شد

خمین - ایرنا - رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خمین گفت: ۷۰ درصد از تعهد امسال زادگاه امام راحل برای کمک به بازسازی عتبات عالیات محقق شد.

«حیدر خسروی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تعهد امسال ستاد عتبات عالیات شهرستان خمین در جمع آوری کمک‌های مردمی هشت میلیارد ریال است که سهمیه هر شهروند در این کمک‌ها ۷۵ هزار ریال می‌شود.

وی ادامه داد: ۷۷ نفر از ارادتمندان به اهل بیت(ع) در خمین امسال با مشارکت در طرح های بازسازی و توسعه حرم‌های مطهر ائمه(ع) سند افتخار دریافت کردند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خمین با اشاره به طرح گره‌های آسمانی در خمین اظهار کرد: پس از کاهش شیوع ویروس کرونا در سال جاری ۲ دار بافت فرش در قالب طرح شفاعت و گره‌های آسمانی در خمین برای کمک به بازسازی عتبات عالیات راه اندازی شد.

خسروی با اشاره به فعالیت پنج موکب خواهران و برادران در خمین همزمان با پیاده روی اربعین و مناسبت‌های مذهبی و ملی گفت: ۲ موکب دیگر نیز با دریافت مجوز به زودی فعالیت خود را در این شهرستان آغاز می کنند.

خمین در جنوب استان مرکزی ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد و پنج موکب خواهران و برادران از این شهرستان در پیاده‌روی اربعین حسینی امسال از زائران امام حسین (ع) پذیرایی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha