بدنساز افغانستانیِ قهرمان رقابت‌های مستریونیورس ایران: بالاخره به حقم رسیدم

تهران- ایرنا- احمد عبدلی در مسابقات مستریونیورس ایران در رشته بادی بیلدینگ، قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم شد و درباره این قهرمانی گفت: سال‌ها اجازه حضور در مسابقات نداشتم و حالا به حقم رسیدم.

احمد عبدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درمورد سطح مسابقات جهانی مستریونیورس که بهمن ۱۴۰۱ در رامسر برگزار شد، اظهار داشت: سطح مسابقات خیلی خوب بود. چند سال گذشته بنا به دلایلی مسابقات بین المللی برگزار نمی‌شد و شاید حدود ۲۰ مسابقه استانی شرکت کردیم و در آن‌ها مقام آوردیم. اما این بار خدا را شاکرم که توانستم در مسابقات جهانی مقام بیاورم.

وی ادامه داد: از نصیرزاده، رئیس فدراسیون پرورش‌ اندام تشکر می‌کنم که این مسابقات را برگزار کردند و دست و پای ما برای شرکت در مسابقات باز شد. ایرانی‌ها بسیار ورزشکاران و قهرمانان خوبی هستند و هر کدام می‌توانند به تنهایی در هر مسابقه‌ای طلا بگیرند و بر بالاترین سکوها بایستند.

قهرمان بادی‌بیلدینگ درخصوص حضور افغان‌ها در مسابقات مستریونیورس ایران عنوان کرد: من ایران زندگی می‌کنم و در حال حاضر در شهر رفسنجان ساکن هستم. امسال تعداد کمی از افغان‌ها در مسابقات شرکت کردند و من هم چون همین جا بودم و ورزشم را نیز ادامه می‌دادم، توانستم در مسابقات حضور داشته باشم. اجازه حضور در مسابقات کشوری را به من نمی‌دادند و مدام به دنبال یک مسابقه بین المللی بودم و نهایتا نتیجه تلاش‌هایم را با قهرمانی دیدم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha