خاطره فرهاد بشارتی از دوران دانشجویی شهرام عبدلی

تهران- ایرنا- فرهاد بشارتی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر گفت: این خاطره همیشه در ذهن شهرام عبدلی بود که در دوران دانشجویی همگی بی‌بضاعت بودیم، کار می‌کردیم و درس می‌خواندیم و برای رشته بازیگری چقدر تلاش می‌کردیم.

فرهاد بشارتی روز یکشنبه در حاشیه آیین تشییع پیکر شهرام عبدلی از مقابل خانه هنرمندان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرام عبدلی آدم متفکری بود که برای کارش ارزش قائل می‌شد و پارسال همین موقع سر کار بودیم و مدام با بچه‌هایی که کار بازیگری را تازه شروع کرده بودند راجع به بازیگری و کتاب‌های مرتبط با بازیگری صحبت می‌کرد و می‌گفت مطالعه کنید یاد بگیرید. تمرکز و تفکر کنید.

وی افزود: خود شهرام هم دغدغه کارگردانی در عرصه تئاتر و تصویر داشت و چندین کار را کارگردانی کرده است.

بشارتی گفت: انسان برای چنین بازیگرانی که اینقدر زود از میان ما می‌روند تاسف می‌خورد.

وی همچنین اظهار داشت: وقتی روی نقش با شهرام صحبت می‌کردیم ریشه و بن اصلی آن را درمی‌آوردیم و دیگر خیالمان راحت می‌شد و همیشه دورانی که تئاتر کار می‌کردیم در ماه‌های رمضان را یاد می‌کردیم.

بشارتی خاطرنشان کرد: دوران دانشجویی همگی بی بضاعت بودیم، کار می‌کردیم، در کنار هم درس می‌خواندیم؛ این خاطره همیشه در ذهن شهرام بود که چقدر تلاش می‌کردیم برای این رشته و امروز که اینجا ایستاده‌ایم حاصل همان تلاش هاست و استمراری بود که قبلا داشتیم و همین را شهرام همیشه به جوانان توصیه می کرد.

شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، روز گذشته شنبه ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت.

وی شامگاه ۲۸ بهمن ماه دچار خونریزی مغزی و به بیمارستان‌ قائم مشهد منتقل شد.

این بازیگر ۴۶ ساله برای بازی در سریال آسوده باش به کارگردانی حسن حج‌گذار در مشهد به سر می‌بُرد که با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد.

پیکر عبدلی عصر شنبه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و جمعی از هنرمندان در صحن کوثر بارگاه منور رضوی نیز تشییع شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha