نبود زیرساخت مناسب مهمترین مشکل‌هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان

اهواز - ایرنا - سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان یکی از مهمترین مشکلات این رشته در استان را نبود زیرساخت مناسب برای فعالیت نوجوانان و جوانان استان عنوان کرد.

اسکندر عیسوند روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: متاسفانه در طول سال‌های گذشته توجه چندانی به موضوع زیرساخت‌ها نشده و همین امر موجب شده تا نتوانیم میزبان مسابقات مختلف ورزشی باشیم به‌همین دلیل یکی از مهمترین اولویت‌های ما توجه به این موضوع است.

وی افزود: ما استعدادهای درخشانی در استان داریم که اگر به آنها توجه شود، می‌توانند سال‌ها برای استان خوزستان افتخارآفرینی کنند لذا به موضوع استعدادیابی نگاه ویژه ‌ای داریم.

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان بیان‌کرد: در طول سه ماه اخیر که هیات استان را به دست گرفتیم شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این رشته بودیم. در این مدت کوتاه توانستیم پنج رویداد ورزشی در سطح استان برگزار کنیم که با استقبال بسیار خوب خانواده‌ها و به ویژه جوانان همراه بود.

درخشش ورزشکاران استان در مسابقات اسلالوم اتومبیلرانی کشور

وی با اشاره به افتخار آفرینی ورزشکاران استان در مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور افزود: رضا قنواتی و بهنام دانشپور ۲ ورزشکار مستعد استان در این رقابت‌ها موفق به کسب ۲ نشان نقره و ۲ نشان برنز شدند که جای تبریک دارد و امیدوارم شاهد مدال آوری بیشتر ورزشکاران استان در میادین مختلف باشیم.

عیسوند گفت: چندی پیش هم امین شیرالی در مسابقات اتومبیلرانی سرعت و اردلان صفی در رقابت های اتوملیرانی درگ کشور به ترتیب عنوان های سوم و دوم را کسب کردند همچنین محمدامین عوضپور در رقابت‌های موتور کراس قهرمانی کشور به مقام قهرمانی رسید که بسیار ارزنده بود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم ما برگزاری مسابقات مختلف و دوره‌های آموزشی در سطح استان و گرفتن میزبانی مسابقات کشوری است تا باعث رونق و پویایی بیشتر این رشته شویم.

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های فراوانی که در استان وجود دارد می‌توان با کمک سایر دستگاه‌ها، به توسعه رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در خوزستان کمک کرد.

گفتنی است در حال حاضر بیش از ۱۵۱ هزار سازمان یافته در استان خوزستان فعالیت می‌کنند که ۵۰ هزار نفر از این تعداد را بانوان تشکیل می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha