علت بازگشت دوباره خانلرخانی به تیم ملی پاراتکواندو

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در خصوص بازگشت مجددش گفت: صلاح بود مدتی استراحت کنم و اکنون نیز فدراسیون خواست و دوباره برگشتم.

پیام خانلرخانی که اخیرا و پس از یکسال جدایی از تیم ملی پاراتکواندو دوباره هدایت این تیم را عهده‌دار شده روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار کرد: هفته قبل جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون داشتم و صحبت‌ها را انجام دادیم تا دوباره کارم را به‌عنوان سرمربی تیم ملی پاراتکواندو آغاز کنم.

وی افزود: صلاح بود مدتی استراحت کنم و به کارهای شخصی‌ام بپردازم. البته در این مدت با تیم شهرداری ورامین در لیگ حضور یافتیم و دوباره به قهرمانی رسیدیم.

خانلرخانی گفت: در جلسه با مسئولان فدراسیون، برنامه‌هایم را اعلام کردم و از سوی طرفین صحبت‌های مختلفی انجام شد. اکنون تلاش می‌کنیم تا موفقیت‌های گذشته را تکرار کنیم.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو، گفت: اوایل اردیبهشت ماه باید مسابقات جهانی پاراتکواندو برگزار شود که هنوز میزبان و البته زمان دقیق این رویداد مشخص نیست.

علت بازگشت دوباره خانلرخانی به تیم ملی پاراتکواندو

خانلرخانی در خصوص مدت زمان قراردادش گفت: قراردادم یکساله است. در این مدت بزرگترین هدف ما بازی‌های پاراآسیایی هانگژو است که می‌بایست در آن به نتایج خوبی برسیم.

وی در خصوص جدایی چند ملی‌پوش از تیم پاراتکواندو، توضیح داد: تنها دو بازیکن خداحافظی کرده‌اند و سایر نفرات هستند. مشکلی از بابت بازیکن نداریم.

خانلرخانی در خصوص همکارانش در کادر فنی، اظهار داشت: علی کریمی‌صابر به‌عنوان مربی، همراه من در کادر فنی خواهد بود. تمرینات را بلافاصله آغاز کردیم و از هم اکنون استارت موفقیت را زدیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha