گربه‌سیاه سابق دیگر برای پرسپولیس آزاری ندارد؛ یحیی عدد ۶ را می‌خواهد

تهران- ایرنا- پرسپولیس در پنج مصاف ابتدایی با نفت بردی را نداشت اما در ادامه موفق شد این تیم را در ۶ مسابقه‌ بعدی، پنج مرتبه شکست دهد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس باید فردا در چارچوب هفته‌ بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجدسلیمان برود. شاگردان یحیی گل‌محمدی با ۳۹ امتیاز در رده‌ی دوم جدول رده‌بندی قرار دارند و تیم تحت هدایت رضا عنایتی با ۱۲ امتیاز قعرنشین است.

این ۲ تیم طی لیگ‌های چهاردهم، هجدهم، نوزدهم، بیستم، بیست و یکم و بیست و دوم تا به اینجا ۱۱ مرتبه به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ماحصل آن پنج برد برای پرسپولیس، پنج تساوی و یک پیروزی برای نفت مسجدسلیمان بوده است. ۱۲ گل زده برای تیم تهرانی و هشت گل برای تیم خوزستانی تا به حال رد و بدل شده است.

چهار رویارویی نخست این ۲ تیم با نتیجه‌ی مساوی تمام شد. در ادامه شاهد پیروزی نفت در تهران مقابل پرسپولیس بودیم. یعنی در پنج مسابقه‌ ابتدایی پرسپولیس هیچ بردی نداشت اما در ادامه و در ۶ بازی به انجام رسیده سرخ‌پوشان تهرانی راه بردن حریف مسجدسلیمانی را یاد گرفتند و به پنج برد و یک تساوی دست یافتند. آنها در چهار مسابقه‌ی اخیز به نتیجه‌ای جز برد دست پیدا نکرده‌اند.

یحیی گل‌محمدی و رضا عنایتی نیز با آماری جالب به مصاف هم خواهند رفت. یحیی در مصاف با نفت به عنوان سرمربی پرسپولیس پنج برد و یک مساوی داشته و رضا عنایتی زمانی که هدایت هودار را در لیگ بیست و یکم به عهده داشت ۲ بار تیم گل‌محمدی را با نتیجه‌ مساوی متوقف ساخت.

حالا پرسپولیس به دنبال این است تا ششمین پیروزی خود برابر نفت را جشن بگیرد و به مسیر پیروزی بازگردد. نفت نیز می‌خواهد بعد از ۱۱ باخت و چهار تساوی در ۱۵ مسابقه‌ی اخیر دست به کاری بزرگ بزند و بعد از سه فصل پرسپولیس را در آزادی شکست دهد. کاری که مهدی تارتار مقابل گابریل کالدرون انجام داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha