تهران میزبان نخستین یادواره شهدای رسانه محور مقاومت می‌شود

تهران-ایرنا- نخستین یادواره شهدای رسانه محور مقاومت با عنوان «راویان مقاومت» روز دوشنبه ۸ اسفند در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با حضور خانواده شهدای رسانه از ایران، عراق، یمن، سوریه، افغانستان، فلسطین و لبنان برگزار می‌شود.

محمدعلی انوشه عضو ستاد برگزاری نخستین یادواره شهدای رسانه محور مقاومت در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از بدو شکل‌گیری نطفه شوم گروه‌های تروریستی و تکفیری در منطقه، رسانه‌های متعهد و ظلم ستیز تحت اشراف اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی برای افشای ماهیت پلید گروه‌های تروریستی دست به کار شدند و با حضور در نقاط درگیری به انجام رسالت دینی و رسانه ای خود پرداختند.

وی افزود: خبرنگاران، گزارشگران، عکاسان و تصویربرداران محور مقاومت جان بر کف در میدان‌های جنگ حضور یافتند تا نشان دهند که دغدغه مهم استکبار جهانی، مبارزه با اسلام حقیقی است. ناگفته پیداست که اگر حضور رسانه های متعهد در میدان جنگ نبود، چه جنایت‌هایی که علیه بشریت به انجام می رسید و با انحصار استکبار رسانه‌ای غرب، مسکوت می‌ماند یا حتی اخبار این جنایات، به طور برعکس مخابره می شد.

نماینده اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی افزود: در طول این سال‌ها جبهه رسانه ای که توسط اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی هدایت شد، پیروزی‌های پرطنین و آشکاری را در برابر رسانه های جبهه استکبار به ثبت رساند و نقش خود را در آشکارسازی ماهیت گروه‌های تروریستی و افشای ادعاهای دروغین حامیان آن‌ها به انجام رساند و ضمن بالا بردن روحیه ملت‌های منطقه و مجاهدان، تصویر جهاد اسلامی خالص را به زیباترین وجه ارائه داد.

وی گفت: رسانه‌های محور مقاومت به ویژه اعضای اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی و موسسات دوست و هم‌پیمان با تلاش‌ها و از خود گذشتگی هایی که در این نبرد از خود نشان دادند توانستند تصویر مقاومت واقعی را به افکار عمومی برسانند و به مشکلات و دردهای مردم توجه نشان دهند. این رسانه ها دوشادوش سلاح حرکت کردند و تصویر دروغینی را که از واقعیت منتشر شده بود اصلاح کردند.

انوشه افزود: حضور اصحاب رسانه های متعهد در میدان جنگ، همواره پرمخاطره بوده است؛ زیرا متجاوزانی که زنان و کودکان بی دفاع را دشمن خود می دانند، از اصحاب رسانه نیز بیمناک اند و از کشتار آن ها ابایی ندارند. آمارها نشان می دهد که حدود ۴۰۰ نفر از عوامل رسانه های مقاومت اعم از گزارشگر، خبرنگار، تصویربردار و... از کشورهای مختلف در جبهه های حق علیه باطل به شهادت رسیده اند.

عضو ستاد برگزاری اولین یادواره شهدای رسانه درباره برنامه های این یادواره افزود: تجلیل از مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران رسانه ها از جمله برنامه های نشست روز دوشنه خواهد بود.

انوشه گفت: در نخستین یادواره ی شهدای رسانه محور مقاومت، مجموعا ۲۳۰ نفر از خانواده های معزز شهدا به همراه مسوولان رسانه ای و مدیران بنیاد شهید و برخی از وزرای رسانه ای از کشورهای خارجی حضور خواهند یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha