۷ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۰۹
کد خبر: 85041619
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نخستین جام با تن‌هاخ به ویترین تئاتر رویاها اضافه شد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال منچستریونایتد توانست با برتری برابر نیوکاسل قهرمان جام اتحادیه فوتبال انگلیس شود.

به گزارش ایرنا، در دیدار نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس، دو تیم منچستر یونایتد و نیوکاسل از ساعت ۲۰ یکشنبه در ورزشگاه ومبلی لندن برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه با برتری دو بر صفر شیاطین سرخ خاتمه یافت تا شاگردان تن‌هاخ فاتح این دوره مسابقات جام اتحادیه شوند.

شیاطین سرخ پس از جام جهانی روند بردهای متوالی را در پیش گرفتن دنبال این بودند تا با برتری در این مسابقه نخستین جام را با تن‌هاخ به ارمغان بیاورند.

نیوکاسل هم انگیزه زیادی داشت تا بتواند این دوره از بازی‌ها را فتح کند.

دخیا، رافائل واران، لیساندرو مارتینز، لوک شاو، دیه‌گو دالوت، کاسمیرو، فرد، برونو فرناندز، مارکوس رشفورد، آنتونی و ووت وقهورست یازده بازیکنی بودند که در ترکیب شیاطین سرخ به میدان رفتند.

لوریس کاریوس، شار، باتمن، بورن، کیران تریپیر، گیمارش، لانگ‌استاف، جولینتون، آلمیرون، ویلسون و سینت ماکسیمین هم ترکیب نیوکاسل را در این دیدار تشکیل می‌دادند.

نخستین گل بازی در دقیقه ۳۳ رقم خورد جایی که ارسال لوک‌شاو از جناح چپ را روی یک ضربه ایستگاهی کاسمیرو با ضربه سر تبدیل به گل نخست شیاطین سرخ کرد.

در سی‌وهشتمین دقیقه بازی هم رشفورد روی پاس ووت وقهورست در موقعیت عالی قرار گرفت که ضربه او پس از برخورد با پای باتمن گل ددم را به همراه داشت. داور پس از چک کردن. VAR این گل را پذیرفت و آن را به نام مدافع نیوکاسل باتمن ثبت کرد.

در ادامه شاگردان تن‌هاخ توانستند بازی را کنترل کرده و با همین نتیجه این دیدار به پایان برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha