۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱:۲۶
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 85044722
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ادامه درخشش شیاطین سرخ و وداع تاتنهام از جام حذفی انگلیس

تهران- ایرنا- تیم فوتبال منچستریونایتد با برتری مقابل وستهام جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس را به دست آورد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال منچستریونایتد در دیداری خانگی و در جام حذفی انگلیس از ساعت ۲۳:۱۵ چهارشنبه شب برابر وستهم به میدان رفت.در این بازی که در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد، شیاطین سرخ در شرایطی پا به میدان گذاشتند که منچستر در ۶ بازی از ۷ تقابل گذشته خود برابر وستهم پیروز شده و شاگردان تن‌هاخ در این دیدار نیز به دنبال یک برد خانگی دیگر بودند.

۴۵ دقیقه نخست این بازی خوشایند هواداران منچستر نبود و آنها با دریافت ۲ کارت زرد و بدون برتری به رختکن رفتند. در نیمه دوم و در دقیقه ۵۴ سعید بن رحما شرایط را برای هواداران سرخ‌پوش اولدترافورد و شیاطین سرخ، سخت‌ کرد و با یک گل وستهم را پیش انداخت.

شاگردان اریک تن‌هاخ که در این دیدار خانگی به دنبال فرار از شکست بودند در دقیقه ۷۲ توسط کاسمیرو به گل رسیدند اما در بازبینی تصاویر کمک‌داور ویدویی این گل آفساید اعلام شد. پنج دقیقه بعد مدافعان وستهم زیر فشار منچستری‌ها با یک اشتباه و گل‌به خودی دروازه خود را باز شده دیدند تا بعد از ۷۷ دقیقه کار به تساوی کشیده شود.

ادامه درخشش شیاطین سرخ و وداع تاتنهام از جام حذفی انگلیس

در شرایطی که بازی به دقیقه ۹۰ رسیده بود شلیک سرکش الخاندرو گارناچو توپ را به گوشه دروازه وستهم رساند تا این گل صعود شاگردان اریک تن‌هاخ را رقم بزند. فرد هم قبل از سوت پایان بازی سومین گل شیاطین سرخ را به ثمر رساند تا هواداران منچستریونایتد با یک برد شیرین و با برتری ۳ بر یک اولدترافورد را ترک کنند.

در دیگر بازی‌های برگزار شده گریمسبی ۲ بر یک ساوتهمپتون را شکست داد، برنلی با یک گل فلیت وود تاون را مغلوب کرد و شفیلد یونایتد نیز با تک گل ایلمان اندیایه تاتنهام را از پیش رو برداشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha