۷ اسفند ۱۴۰۱، ۲۳:۵۲
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85041657
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمار تصادفات در اردستان ۶۸ درصد افزایش یافت

۷ اسفند ۱۴۰۱، ۲۳:۵۲
کد خبر: 85041657
آمار تصادفات در اردستان ۶۸ درصد افزایش یافت

کاشان _ ایرنا _ فرمانده انتظامی اردستان گفت:از ابتدای امسال تاکنون تعداد تصادفات جاده ای ۶۸درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا،سرهنگ مصطفی صادق‌زاده شامگاه یکشنبه در نشست خبری افزود:همچنین از ابتدای سال جاری تعداد تماس‌های مردمی با ۱۱۰ ،پنج هزار و ۵۷۵ مورد ثبت شده که پنج درصد از این تماس‌ها عملیاتی بوده است.
وی اظهار کرد: تشکیل پرونده های قضایی برای متخلفان در این مدت ۲۶درصد افزایش داشته، اولویت جرایم شهرستان سرقت، حمل و نگهداری مواد مخدر، تردد و اقامت اتباع غیر مجاز بیگانه، قاچاق و نزاع است.
فرمانده انتظامی اردستان اضافه کرد: برای ایجاد امنیت، حفظ آرامش ورعایت منافع مردم بیش از هزار نفر اتباع غیر مجاز دستگیر و به خارج از مرز کشور انتقال داده شده اند.
سرهنگ صادق زاده در ادامه به برخورد با مظاهر علنی فساد اشاره و گفت: با توجه به اینکه شهرستان از سابقه مذهبی بالایی برخوردار است وبامدیریت فرماندار قرارگاه عفاف و حجاب تشکیل شده،اگر کسی در تعطیلات نوروز عفاف و ححاب را رعایت نکند در مرحله نخست برخوردلسانی و اگر به موضوع اهمیت ندهد طبق قانون با فرد خاطی رفتار خواهد شد.
وی اظهار کرد: آموزش همگانی در رابطه با حفظ امنیت و مراقبت از اموال به ویژه در فضای سایبری اثرگذار است، که در این زمینه همکاری خبرنگاران و فعالان فضای مجازی با پلیس می تواند نقش مهمی در کاهش جرایم و اطلاع رسانی به مردم داشته باشد.
شهرستان اردستان بابیش از ۴۳هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha