سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد سه کشته و سه زخمی بر جا گذاشت

یاسوج- ایرنا- رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه سانحه رانندگی از بامداد امروز تاکنون در استان سه کشته و سه زخمی بر جا گذاشت.

جهانبخش وحدت نژاد یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین حادثه رانندگی امروز ساعت ۷ و ۴۹ دقیقه بامداد به مرکز پیام گچساران اعلام شد که در این سانحه خودروی نیسان با تریلر برخورد کرد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از گزارش این حادثه، امدادگران پایگاه اورژانس ۱۱۵ شماره ۳ شهری به محل حادثه واقع در فلکه فرودگاه شهر دوگنبدان اعزام شدند افزود: در این تصادف یک تبعه افغان در دم کشته و سه نفر مصدوم شدند که زخمی ها به بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان منتقل شدند.

وحدت نژاد تصریح کرد: حادثه دوم در ساعت ۱۹ و ۲۲ دقیقه شامگاه امروز به مرکز پیام گچساران اعلام شد که بلافاصله امدادگران پایگاه ۲ شهری به محل حادثه واقع در حوالی سعادت آباد اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه خودروی سمند از مسیر جاده منحرف شد که راننده این خودرو به علت شدت بالای آسیب، علی رغم تلاش کارشناسان اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان شهید رجائی جان باخت.

رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در ساعت ۲۳ و ۱۶ دقیقه امشب نیز حادثه برخورد خودروی پژو پارس با اتوبوس در محور یاسوج - بابامیدان به مرکز پیام یاسوج گزارش شد.

وحدت نژاد در ادامه گفت: به محض دریافت پیام، پایگاه اورژانس کوشک به محل حادثه واقع در تونل پنج اعزام شد که متاسفانه راننده خودروی پژو پارس به علت شدت بالای آسیب در دم جان باخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha