دیدار چهره به چهره با مردم فرآیند خدمت‌رسانی را تسهیل می‌کند

اراک - ایرنا - رییس قوه قضاییه گفت: دیدار چهره به چهره با اقشار مختلف مردم و دیدن مشکلات آنها از نزدیک، فرآیند خدمت‌رسانی را تسهیل می‌کند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای روز دوشنبه در جریان سفر یک روزه به استان مرکزی در بدو ورود به اراک در جمع خبرنگاران، افزود: آمدن مسئولان بین مردم و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شدن متفاوت است با اینکه در اتاق بنشینند و با مشاهده گزارشات مسائل را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: امروز توفیق حاصل شد تا با معاونان و سایر مسئولان دستگاه عدلیه به استان مرکزی و سرزمین آفتاب سفر کنیم و امید است این سفر منشاء خیر باشد و بخشی از مشکلات مردم که مربوط به قوه قضائیه است حل شود.

رییس قوه قضاییه بیان کرد: در سفر امروز ضمن دیدار با اقشار مختلف مردم و همکاران قضایی استان در نشست شوراهای اداری و تامین استان مرکزی شرکت و مسائل و مشکلات استان در حوزه عدلیه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای افزود: معاونان و سایر مسئولان هیات عالی قضایی نیز به شهرستان‌های مختلف استان مرکزی سفر می‌کنند و ضمن شرکت در شورای اداری با اقشار مختلف مردم دیدار می‌کنند.

وی از آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان و فرزاد مخلص‌الائمه استاندار و مجموعه مدیریتی استان مرکزی تقدیر کرد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha