۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۱۹
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85042326
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ناوگان مسافری اردبیل آماده ارائه خدمات در ایام نوروز است

اردبیل-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: یکهزار و ۲۰۰ دستگاه ناوگان مسافری راهداری استان اردبیل برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی آماده‌اند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا کلیم اله وثوقی در جلسه کمیته حمل ونقل سفرهای نوروزی راهداری استان اردبیل اظهار کرد:۳۰۰ دستگاه اتوبوس،۶۵۰ دستگاه سواری و ۲۵۰ دستگاه مینی‌بوس در طرح نوروزی به شهروندان استان خدماترسانی خواهند کرد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل افزود: طرح نوروزی ۱۴۰۲ از تاریخ ۲۴ اسفند تا۱۵ فروردین ماه اجرا خواهد شد تصریح کرد:هدف از اجرای این طرح رضایت مندی مردم در حوزه حمل ونقل و کیفیت بالای خدمات است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با تاکید بر لزوم تشدید نظارت بر ترمینال‌ها وشرکت‌های مسافربری وهمچنین تجهیزات ایمنی ناوگان مسافری گفت: راهداری استان علاوه بر آماده‌سازی ناوگان مسافری، برای ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی اقدام به خط کشی، نصب علائم، لکه گیری و نصب تابلوها کرده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل اضافه کرد: نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، رستوران‌های واقع در مجتمع‌های بین راهی باید از بهداشت و نظافت لازم برخوردار بوده وشرکت نفت نیز باید برای تامین سوخت مورد نیاز جایگاه‌های این مجتمع ها تمهدیات لازم را اتخاذ کند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل ادامه داد: تیم‌های امداد خودرویی برای ارائه خدمات جرثقیل برای ماشین‌های سنگین پیش بینی لازم را داشته و در چهار محور اصلی استان مستقر باشند.

وثوقی با بیان اینکه اکیپ‌های هلال احمر، اورژانس، راهداری، پلیس راه، امداد خودرو در تمامی محورها حضور مستمر و شبانه روزری خواهند داشت، افزود:از شرکت‌های بیمه نیز در خواست شده برای ارائه خدمت به مردم در کنار این اکیپ‌ها خدمات لازم را به مسافران نوروزی ارائه دهند.

وی همچنین ازپاسخگویی شبانه‌روزی کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان به درخواست‌های مردم ومسافران در راهداری استان خبرداد و گفت: مردم هرگونه شکایت و انتقاد خود را با سامانه ۱۴۱ در میان بگذارند و مطمئن باشند که کارشناسان راهداری وحمل ونقل با قید فوریت رسیدگی خواهند کرد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به زیباسازی، منظره آرایی، پاکسازی و فضاسازی ترمینال‌ها در استان گفت: روسای راهداری شهرستانهای استان هم باید بازدید لازم را از ترمینال‌ها داشته و مدیران فنی شرکت‌های مسافربری موظفند نقص‌های ایمنی و تجهیزات ایمنی ناوگان نظارت‌ها جدی داشته باشند.

همچنین در این جلسه معاون حمل ونقل جاده ای استان اردبیل ازعدم افزایش نرخ کرایه ها در نوروز امسال خبرداد و گفت: پیش فروش بلیط‌ها بصورت اینترنتی آغاز شده و اگر افزایش قیمتی نیز از سوی سازمان اعلام شود مابه التفاوت در روز سفر از مسافر اخذ خواهد شد.

رضا شیرین زاده با اشاره به فعالیت ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی و بین راهی و یک باب تیرپارک در مسیرهای ارتباطی استان گفت: تمام مراکز معاینه فنی استان آماده ارائه خدمات به مردم هستند واز این مراکز درخواست شده از ارائه برگه معاینه به خودروهایی که شکستگی شیشه و آینه داشته باشند، خوددداری کنند.

وی اظهار کرد: پیش بینی‌های لازم از نظر تامین ناوگان در زمان‌های پیک سفر انجام شده و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان از آمادگی لازم برخوردار در این زمینه برخوردار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha