۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85046940
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۴ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شد

اردبیل-ایرنا رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از ثبت بیش از ۱۴ میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبر داد

به گزارش روز شنبه ایرنا امید نسیمی در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور مغان با بیان اینکه ۸ درصد از کل تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است، افزود: میانگین سرعت متوسطه استان ۷۲ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ سلامتی خود و سایرین علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه به علائم راهور نیز توجه کنند.

وی با اشاره به افزایش ۳۴ درصدی تردد در۱۱ ماهه گذشته در راههای استان اظهار کرد:در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۱۰ میلیون تردد درمبادی ورودی و خروجی ثبت شده بود امسال رشد چشمگیری را نشان می‌دهد.

به گفته رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل طی این مدت هفت میلیون و۱۰۳ هزار و ۵۸۴ تردد در مبادی ورودی و ۶ میلیون و ۹۳۰ هزار و۷۳۲ تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده است.

نسیمی محورهای اردبیل-آستارا و بالعکس،اردبیل- نیر و بالعکس و اردبیل- مغان بالعکس را محورهای پرتردد استان برشمرد و گفت: از ابتدای سال جاری ۱۱ میلیون و۷۵۷ هزار و۹۸۰ تردد در محور اردبیل- آستارا ،۱۱ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۹۶۵ تردد در محور اردبیل- نیر وبالعکس و ۸ میلیون و۲۲ هزار و۱۴۲ تردد نیز در محور اردبیل-مغان و بالعکس به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل با اشاره به فعالیت۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان اردبیل خبر داد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha