۴۰ خانواده جانباز قطع نخاعی در شهرری تجلیل شدند

شهرری- ایرنا- بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران بمناسبت اعیاد شعبانیه و ایام ولادت حضرت ابوالفضل (ع) از ۴۰ جانباز قطع نخاعی شهرری و خانواده های آنها تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بمناسبت ایام ولادت آقا حضرت ابوالفضل(ع) دوشنبه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران از ۴۰ جانباز قطع نخاعی شهرری و خانواده های آنها تجلیل بعمل آمد تا ذره ای از درد و رنج های سالهای سختی که از جبهه های جنگ به یادگار دارند را تسکینی بر دل آنها و خانواده هایشان باشد.

در این مراسم از سوی مسئولان بنیاد یاد جانبازان زنده نگه داشته شد و اعلام گردید که همیشه در خدمت به آنها آمادگی کامل را دارند.

۴۰ خانواده جانباز قطع نخاعی در شهرری تجلیل شدند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران دراین مراسم با اشاره به اینکه ما خادم و خدمتگزار خانواده های شهدا و جانبازان هستیم گفت: توفیق داشتیم محضر شما جانبازان عزیز و خانواده های محترمتان باشیم از من رضایی گرفته تا تمام کارکنان و همکاران بنده همه در خدمت شما و خدمتگزار شما هستیم

عباسعلی رضایی در خصوص بهترین خدمت رسانی به این خانواده ها اظهار داشت: من به تمام همکارانم توصیه کرده ام که باید بهترین خدمت در امر حل مشکل خانواده های شهدا و جانبازان باید صورت بگیرد، اگر بشنوم ایثارگر نخاعی آمد و کاری داشت و شما انجام ندادید بروید خانه و جایتان را به کسی بدهید که مشتاق خدمت رسانی به این خانواده باشد.

رضائی بیان کرد:ما باید منت جانبازان را بکشیم هر کاری برای شما جانبازان بکنیم هیچ کاری نکرده ایم من از خانواده های شما عزیزان که این همه سختی ها را متحمل می شوید بسیار ممنونم هستم ما هرکاری که انجام دهیم نمی توانیم ذره ای از فداکاری هایتان را جبران کنیم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران با اشاره به سختی های زندگی با یک همسر قطع نخاعی خطاب به همسران جانبازان گفت: این همه صبر و استقامتی که شما عزیزان در تحمل سختی زندگی با یک جانباز قطع نخاعی به خرج می دهید قابل تحصیل و ستایش هست شما ها سالها از خود گذشتگی نشان دادید این صبر ایمانی قوی می خواهد تا این یادگاران جبهه و جنگ سرپا بمانند و پرچم انقلاب و شهدا برافراشته بماند.

رئیس بنیاد شهید شهرستان ری ضمن خیر مقدم از جانبازان قطع نخاعی و خانواده هایشان گفت: ابتکار این مجلس و تجلیل از شما جانبازان ،خانواده ها و شخص مدیر کل بنیاد بود وی جانباز دفاع مقدس و برادر ۳ شهید هستند و کاملا به مشکلات شما از نزدیک واقفند و با شناختی که از کمبودهای شما دارند دائما آنها را پیگیری می کنند.

۴۰ خانواده جانباز قطع نخاعی در شهرری تجلیل شدند

حسین نصرالله با آرزوی عاقبت بخیری برای تمام جانبازان بیان کرد: ما با تمام قوا در خدمت شما هستیم خداوند مدال نوکری شما را بر گردن ما انداخته ،امیدواریم این چند ساعتی که در کنار شما هستیم توانسته باشیم ارادتمان را به شما اثبات کنیم و بار ناچیزی از این همه سختی ها را بدوش بکشیم.

مهمان دیگر این مجلس حجت الاسلام ولی زاده مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری بود که با تبریک روز جانباز و تجلیل از آنها اظهار داشت: شما جانبازان این بار را بدوش کشیدید و این سختی ها را متحمل شدید ولی نگذاشتید ولی فقیه تنها بماند چه ولی فقیه زمان خود که امام بودند و چه الان که پیرو حضرت آقا هستید و همچنین تا پای جان ایستاده و پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب می باشید و احیا گر جهاد تبیین باشید و نگذارید جوانهای ما فریب دشمنان انقلاب را بخورند.

۴۰ خانواده جانباز قطع نخاعی در شهرری تجلیل شدند

حجت الاسلام ولی زاده با توضیحاتی درباره اینکه چرا امام روز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) را روز جانباز نامید افزود: در زیارتنامه حضرت عباس (ع) ویژگی های این حضرت بیان شده و امام صادق (ع) ویژگی های عمویشان عباس (ع) را بیان کرده اند.

در برابر امامش تسلیم بود و هرچه امامش می گفت تایید می کرد ، همیشه وفادار به امام و رهبرش بود و خیر خواه بود و کار را بیشتر از آنکه به او واگذار می شد انجام می داد.

شما جانبازها هم در پیروی از حضرت ابوالفضل (ع) این چهار ویژگی را سر لوحه خود قرار دادید تا مانند اربابتان خود را فدای اسلام و ولی امرتان کنید و به همین دلیل بود که امام خمینی(ره) این روز را بنام روز جانباز نامید.

۴۰ خانواده جانباز قطع نخاعی در شهرری تجلیل شدند

در انتهای این مراسم هدایایی به جانبازان اهدا شد و از آنها تجلیل بعمل آمد و مدیران و مسئولان مربوطه با جانبازان قطع نخاعی عکس یادگاری گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha