۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۱۳
کد خبر: 85042518
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شیراز میزبان رویداد ملی استارتاپی گردشگری، فناوری و آینده است

شیراز- ایرنا- رئیس سازمان همیاری شهرداری های استان فارس گفت: رویداد استارتاپی گردشگری، فناوری و آینده از دهم تا دوازدهم اسفندماه جاری در شیراز برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، سید علی سید نصیری، دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: هدف از برگزاری این رویداد، تقویت اکوسیستم کارآفرینی از طریق آموزش علمی و عملی به افراد علاقمند به راه اندازی کسب و کار شخصی و اجرایی کردن ایده مطابق با اصول علمی کسب و کار در حوزه گردشگری بر اساس فناوری‌های نوین است.
وی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این رویداد ملی می‌توانند با مراجعه به سایت event.hamyar.net اقدام به ثبت نام کنند.
او اظهار داشت: فناوری و گردشگری دسترس پذیر، فناوری و گردشگری و اقتصاد شهری، فناوری و گردشگری مذهبی، تاریخی، فرهنگی، تجاری، رویداد، سلامت خوراک و اکوتوریسم شهری، فناوری و بیمه خدمات مالی و پشتیبان، فناوری و حمل و نقل گردشگری، فناوری و گردشگری خلاق و تجربه محور، فناوری و گردشگری از راه دور، فناوری و میراث ناملموس، فناوری و صنایع دستی و هنرهای سنتی محورهای اصلی این رویداد هستند.

شیراز میزبان رویداد ملی استارتاپی گردشگری، فناوری و آینده است
رئیس سازمان همیاری شهرداری های فارس گفت: تسهیل ارتباط بین ایده پردازان و سرمایه‌گذاران، بازسازی رونق استارتاپ‌های گردشگری شیراز پس از کرونا، توسعه روابط و اشتراک تجربیات گردشگری در حوزه فناوری و تسهیل فرایند بازاریابی برای ذی نفعان گردشگری از جمله چشم اندازهای رویداد استارتاپ گردشگری فناوری، گردشگری و آینده است.
سید نصیری افزود: در این رویداد آموزشی و تجربی، برنامه نویسان، مدیران تجاری، علاقمندان به استارتاپ، بازاریاب‌های حرفه‌ای و فعالان گردشگری گرد هم خواهد آمد تا به بیان ایده‌های خود پرداخته و آنها را اجرا کنند.
وی ادامه داد: در پایان این رویداد به گروه های اول تا سوم به ترتیب جوایز ۵۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون تومانی اهدا خواهد شد.
او اظهار داشت: حضور در مراکز تخصصی شتاب دهی در فارس و حضور در کنار سرمایه‌گذار بخش خصوصی و دولتی جهت حمایت از ایده ها و کارت طلایی حامی رویداد از دیگر جوایز نفرات برتر این استارتاپ خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha