۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85043336
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرک‌نشینانی که خود عامل بحران شده اند/حمله یک شهرک نشین به افسر صهیونیستی

تهران-ایرنا- سخنگوی نظامیان رژیم صهیونیستی اعلام کرد یکی از شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری تلاش کرد یک افسر این رژیم را با خودرو زیر بگیرد که موفق به این کار نشد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، تنش، بحران و شکاف در سرزمین های اشغالی هر روز ابعاد جدیدی پیدا می کند و شهرک نشینان که زمانی قرار بود پایگاهی برای تثبیت قدرت رژیم صهیونیستی در کرانه باختری باشند، اکنون خود به عاملی برای بی ثباتی و تنش تبدیل شده اند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نوشت که یک شهرک نشین صهیونیست در کرانه باختری که تلاش کرد یک افسر رژیم صهیونیستی را با خودرو زیر بگیرد، موفق نشد و از مهلکه گریخت.

به نوشته این منبع، افسران صهیونیست حاضر در محل حمله، با تیراندازی به چرخ های خودروی این شهرک نشین، مانع از آسیب دیدن افسر صهیونیست شدند.

همچنین گزارش هایی از حمله شهرک نشینان صهیونیست به نظامیان رژیم صهیونیستی با سنگ و دیگر ابزارها منتشر شده است.

این در حالی است که روز یکشنبه ۲ شهرک نشین در ارتباط با حمله به پلیس رژیم صهیونیستی در کرانه باختری بازداشت شدند.

«یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز به حمله شهرک نشینان صهیونیست به نظامیان این رژیم واکنش نشان داد و آن را غیرقابل قبول اعلام کرد و از برخورد با خاطیان خبر داد.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی که در چهار سال گذشته، پنج انتخابات برگزار کرده، با بی ثباتی سیاسی روبه رو است و کارشناسان معتقدند، باتوجه به تشدید تنش های داخلی این رژیم و احتمال وقوع انتفاضه در سرزمین‌های اشغالی، کابینه راستگرای نتانیاهو نیز نخواهد توانست برای مدت زیادی دوام آورد و به همین دلیل ، این رژیم وارد چرخه بی ثباتی، تزلزل و فروپاشی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha