۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۳۷
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85043400
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی فلسطین: شلیک هر گلوله قدرت ما را بیشتر می کند/افزایش عملیات مبارزان

تهران-ایرنا- عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتقاد از سکوت جامعه بین الملل نسبت به جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین تاکید کرد که شلیک هر گلوله به سمت مبارزان فلسطینی، منجر به افزایش قدرت آنها می شود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، «خالد البطش» در گفت وگو با «صوت القدس» تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از زمان تشکیل کابینه تندروی خود، توهم این را دارد که با جنایت های روزافزون می تواند اراده مقاومت را بشکند و مبارزان فلسطینی را بترساند.

وی با بیان اینکه پاسخ فلسطینی ها به تجاوزهای رژیم اشغالگر صهیونیستی واضح و روشن است ، گفت: عملیات قهرمانانه مبارزان فلسطینی و استقرار گردان های مقاومت در کرانه باختری در حال افزایش است.

البطش اضافه کرد: هر گلوله ای که دشمن به سمت ملت فلسطین شلیک می کند، قدرت ما را افزایش داده و عزم و اراده را برای ادامه مقاومت و آزادسازی فلسطین بیشتر می کند.

این عضو جهاد اسلامی فلسطین گفت که جنایت رژیم صهیونیستی در به آتش کشیدن خانه ها، جنایتی به تمام معناست؛ جنایتی که با حمایت ارتش رژیم صهیونیستی و در سایه سکوت جامعه بین المللی انجام می شود.

وی ادامه داد: نوار غزه تنها یکی از میدان های نبرد و بخشی از مقاومت گسترده فلسطین و مقاومت فلسطین از حمایت مردمی، عربی و اسلامی برخوردار است.

البطش تاکید کرد که جامعه بین المللی از رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین حمایت می کند.

وی با انتقاد از تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: ما با اختلال و تباهی تشکیلات خودگردان در توافق با رژیم صهیونیستی برای مقابله با مقاومت رو به رو هستیم.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اضافه کرد که علیرغم تلاش های جهانی برای تغییر حقایق، مساله فلسطین تا ابد مساله اساسی امت (اسلامی) باقی خواهد ماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha