۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۴۸
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85043442
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای ۲۰۰ برنامه برای هفته جوان در چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شد

شهرکرد- ایرنا- معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تدوین برنامه‌های هفته جوان گفت: به مناسبت هفته جوان از ۱۱ تا ۱۷ اسفند ۲۰۰ ویژه برنامه در استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طهماسب شیروانی روز سه‌شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان این استان افزود: مهمترین این ویژه برنامه‌ها انتخاب ۱۳۰ جوان برتر استان در قالب جشنواره جوانان برتر ایران زمین است.

وی ادامه داد: در قالب این جشنواره ۲۰ جوان برتر استانی و در هریک از شهرستانها ۱۰ جوان برتر معرفی و تقدیر می شوند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برگزاری یک جشن شاخص در هر یک از ۱۱ شهرستان استان، غبارروبی گلزار شهدا با حضور جوانان، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح مرکز مشاوره، ارائه مشاوره رایگان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و پاکسازی طبیعت از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته جوان در استان است.

شیروانی خاطرنشان کرد: اجرای طرح راهیان پیشرفت، دیدار جوانان نخبه با نماینده ولی فقیه در استان، تبلیغات محیطی و تجلیل از خانواده شهید حافظ امنیت از دیگر برنامه‌های هفته جوان استان است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۱ شهرستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر است که حدود ۳۵ درصد این جمعیت را جوانان تشکیل می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha