پیشنهاد احداث دو بیمارستان در لایحه بودجه ۱۴۰۲

تهران-ایرنا- مدیرکل برنامه، بودجه و کنترل پروژه سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از پیشنهاد احداث دو بیمارستان در شهرستان‌های تاکستان و بهارستان در لایحه بودجه ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: با ابلاغ قانون بودجه، سرجمع بیمارستان‌های در دست احداث توسط سازمان به ۳۳ پروژه خواهد رسید.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، مهناز آقاجانی اظهار داشت: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ دو بیمارستان جدید در استان تهران و قزوین پیشنهاد داده شده که با ابلاغ قانون بودجه در پایان اسفندماه، برنامه‌ریزی برای احداث این دو پروژه توسط سازمان مجری صورت خواهد پذیرفت.

وی با اعلام اینکه با ابلاغ احداث این دو بیمارستان برای سال ۱۴۰۲ سرجمع بیمارستان‌های در حال احداث توسط سازمان مجری به ۳۳ پروژه خواهد رسید، در بیان جزئیات دو پروژه بیمارستانی توضیح داد: بیمارستان ۳۵۰ تختی حضرت ابوالفضل شهرستان بهارستان در استان تهران و توسعه بیمارستان تاکستان در استان قزوین از ۹۰ به ۱۹۰ تخت از جمله پروژه‌های بیمارستانی هستند که در سال آتی به سازمان مجری محول می‌شوند.

آقاجانی بیان کرد: اعتبار بیمارستان حضرت ابوالفضل شهرستان بهارستان ۶۳۰ میلیارد تومان است که ۳۷ میلیارد تومان برای سال ۱۴۰۲ در لایحه بودجه پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: همچنین کل اعتبار بیمارستان تاکستان ۱۸۰ میلیارد تومان است که در برنامه داریم تا در سال ۱۴۰۲ معادل ۱۰ میلیارد تومان به احداث آن تخصیص یابد.

آقاجانی گفت: درصدد هستیم با تخصیص‌هایی که برای این پروژه‌های بیمارستانی در نظر گرفته می‌شود این دو پروژه در زمان مقرر تکمیل و تحویل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha