۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۲۶
کد خبرنگار: 808
کد خبر: 85043677
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گسترش اعتصاب‌ها، دولت انگلیس را تهدید می کند

۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۲۶
کد خبر: 85043677
گسترش اعتصاب‌ها، دولت انگلیس را تهدید می کند

تهران - ایرنا - اتحادیه خدمات همگانی و بازرگانی انگلیس (پی سی اس) روز سه شنبه اعلان کرد که نزدیک به ۳۳ هزار کارمند دولت شامل کارکنان اداره مالیات با برگزاری اعتصاب در ۱۵ مارس (۲۴ اسفند ماه) بر سر مسائلی مانند دستمزد، بازنشستگی و امنیت شغلی، به خیل معترضان به اوضاع اقتصادی بریتانیا، خواهند پیوست.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری رویترز؛ این گروه به ۱۰۰ هزار کارمند دیگر اداره ها و سازمان های دولتی انلگیس خواهند پیوست که که قرار است در همان روز دست از کار بکشند.

مارک سرووتکا دبیرکل این اتحادیه گفته است که اوج گیری اعتصاب های ما در صورت آماده نبودن دولت برای پرداخت مبالغ بیشتر، از ۱۵ مارس آغاز خواهد شد.

به گزارش پنجم اسفند ماه ایرنا از خبرگزاری رویترز؛ انجمن پزشکان بریتانیا روز جمعه اعلان کرد که ده ها هزار پزشک شاغل در دوره های تخصصی، قصد دارند از ۱۳ مارس (۲۲ اسفند ماه) به مدت سه روز در اعتراض به دستمزدهایشان اعتصاب کنند که تازه ترین مورد از اعتراض های کاری در نظام تحت فشار بهداشت و درمان این کشور به شمار می رود.

این گروه شامل پزشکان عمومی دارای سوابق چندین ساله که برای گذراندن دوره های تخصصی زیر نظر پرشکان ارشد، واجد شرایط شناخته شده اند، در ۲۰۱۹ افزایش سالانه ۲ درصدی دستمزد را به عنوان بخشی از توافق چهارساله پذیرفته بودند، اکنون می گویند که این میزان با توجه به نرخ تورم بسیار بیشتر، ناکافی است.

انجمن مشاوران و متخصصان بیمارستانی اعلان کرد که نزدیک به یک هزار پزشک عضو این نهاد نیز قصد دارند از ۱۳ مارس به صورت جداگانه دست به اعتصاب بزنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha