تاکید استاندار لرستان بر بالابردن ایمنی جاده‌ها و سفر ایمن

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: کاهش تصادفات جاده ای و سفر ایمن مسافران نوروزی در لرستان با جدیدت پیگیری و هر چه سریعتر کمیته های مربوطه در این زمینه تشکیل شود.

به گزارش ایرنا، فرهاد زیویار در جلسه شورای راهبردی کاهش تصادفات و کمیسیون ایمنی راه‌های لرستان بیان کرد: بالابردن سطح ایمنی جاده ها و کاهش سوانح و تصادفات در سطح استان برای مسافران نوروزی با جدیت پیگیری می شود.

وی با تاکید بر لزوم هم افزایی و تعامل دستگاه های اجرایی مربوطه اظهار داشت:امید است با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید با برنامه ریزی های دقیق و منظم بتوانیم آمار قابل توجهی از سوانح و تصادفات را در استان کاهش دهیم.

وی افزود:طی یک هفته اآینده نیز کمیته ای در راستای تعیین تکلیف وظایف دستگاه های اجرای ستاد سفرهای نوروزی ایجاد شود.

استاندار لرستان گفت: با توجه به ایام پایانی سال در این جلسه در خصوص کاهش تصادفات و ایمنی راه های استان مصوبات و تصمیات خوبی اتخاذ شد و مقرر شده است که روزانه این مهم بررسی و کنترل شود موانع و مشکلات با جدیت پیگیری شود.

وی افزود: یکی از اهداف این جلسات روزانه با توجه به افزایش سفرها و ترددها در سطح جاده ها کنترل و پیشگیری از سوانح و حوادث است و در این راستا برای هرکدام از دستگاه ها تکالیفی در نظر گرفته شده است و با توجه به آمار و ارقام سال های گذشته و ۳۰ کیلومتری شهرها که از نقاط حادثه خیز به شمار می روندپایگاه هایی جهت توقف و استراحت مسافران راه اندازی خواهد شد.

وی اظهار داشت: حضور مستمرو دائم راهور در سطح جاده ها و کنترل نامحسوس نیز در جهت کاهش سرعت انجام و تلاش می شود که در ورودی ها و خروجی ها و تمام راه های مواصلاتی استان سفر ایمن و کم خطر مسافران نوروزی داشته باشیم.

وی ادامه داد: تا ۱۰ اسفندماه تمام حفاری ها سطح شهر نیز باید تکمیل شود و مناطقی مانند قلعه فلک الافلاک و پارکینگ برای مناطق پرتردد در جلسات اینده تعیین تکلیف خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha