۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۴۲
کد خبرنگار: 1178
کد خبر: 85044049
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روسیه: اسرائیل تحرکات نظامی علیه سوریه را متوقف کند

تهران-ایرنا- معاون اول نماینده روسیه در سازمان ملل گفت که این کشور از رژیم صهیونیستی می خواهد که تحرکات و اقدامات نظامی علیه سوریه را متوقف کند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از اسپوتنیک، «دیمیتری پولیانسکی» در جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد افزود که عملیات نظامی خودسرانه روزمره رژیم صهیونیستی علیه سوریه همچنان ادامه دارد و ۱۹ فوریه، نیروی هوایی این رژیم حملات منظمی را در خاک این کشور انجام داد که در یکی از این حملات، چندین منطقه در دمشق و حومه آن هدف قرار گرفت و یکی از موشک ها نیز به یک ساختمان مسکونی در یک منطقه پرجمعیت شهری اصابت کرد.

وی ادامه داد: در نتیجه این حمله پنج نفر کشته و ۱۵ نفر دیگر مجروح شدند و یکی از ترکش های موشک های اسرائیلی که هدف پدافند هوایی سوریه قرار گرفته بود، نیز به ۳۰۰ متری ساختمان سفارت روسیه در دمشق اصابت کرد.

معاون اول نماینده روسیه در سازمان ملل با بیان اینکه روسیه اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی علیه سوریه را به شدت محکوم می‌کند و آن را نقض آشکار قوانین بین‌المللی می داند، اضافه کرد که ما مصرانه از این رژیم می‌خواهیم تا اقدامات نظامی علیه سوریه را متوقف و از اقداماتی که عواقب سنگینی برای کل منطقه دارد، خودداری کند.

پولیانسکی اظهار داشت که موضع و نگاه مسکو بر این است که ادامه چنین اقداماتی از سوی رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان قابل قبول نیست، به ویژه آن که درحال حاضر بسیاری از کشورها از جمله روسیه، فعالانه در حال امدادرسانی و کمک به سوری ها برای رهاشدن از پیامدهای زلزله هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha