پورسلمانی: سفارت برای اعزام تیم همکاری نکرد/ مسابقات جایگزین را مدنظر داریم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون شمشیربازی کشورمان گفت: با توجه به عدم صدور روادید از سوی سفارت یونان، رقابت‌های جام جهانی را از دست دادیم اما به دنبال جایگزینی مسابقه‌ای دیگر هستیم تا تیم را به آنجا اعزام کنیم.

علیرضا پورسلمانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به این سوال که چه اتفاقاتی موجب شد سفارت یونان به تیم ملی سابر کشورمان ویزا ندهد،‌ خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های تدارکاتی ما برای سابر بانوان حضور در مسابقات کلاس آ یونان بود که هم اردوها را برگزار کردیم و هم مسابقات انتخابی را پشت سرگذاشتیم تا نفرات اعزامی مشخص شوند.

وی ادامه داد: تمامی برنامه‌های ما طبق زمان‌بندی از پیش تعیین شده طی شد و هیچ مشکلی از سوی فدراسیون شمشیربازی ایران رخ نداد اما مشکل اینجا بود که باید برای حضور در سفارت وقت تعیین می‌شد که این مساله انجام نشد و در نهایت مجبور شدیم از سوی فدراسیون جهانی و فدراسیون شمشیربازی یونان مساله را پیگیری کنیم.

رئیس فدراسیون شمشیربازی کشورمان یادآور شد: دعوت‌نامه‌های حضور تیم سابر بانوان کشورمان را دریافت کرده بودیم و با توجه به اینکه روند کار انجام نمی‌شد ۱۵ روز مانده به زمان اعزام، دوباره مکاتبه‌ای با فدراسیون جهانی و فدراسیون یونان انجام دادیم تا موضوع را پیگیری کنند. نامه‌ای نیز به سفارت یونان زدیم اما متاسفانه خبری نشد و در نهایت زمان را از دست دادیم و نتوانستیم در این رویداد حاضر شویم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر به دنبال یک رویداد جایگزین هستیم تا تیم دختران سابر ایران را به آنجا اعزام کنیم که این مساله در دستور کار است و پس از مشخص شدن محل برگزاری این مسابقه، روند اعزام را آغاز خواهیم کرد.

پورسلمانی در خصوص آخرین شرایط سلامتی خود پس از حادثه سقوط بالگرد هم گفت: فعلا در منزل بستری هستم و دنده‌ها و کتفم آسیب دیده اما روند درمان به خوبی پیش می‌رود و حال عمومی‌ام رو به بهبود است. انشاالله از هفته آینده با توجه به روند درمان و امکان جابجایی به فدراسیون خواهم رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha