تصویب یک استاندارد ملی با پیشنهاد استان خوزستان

اهواز- ایرنا- مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: در اجلاسیه کمیته ملی سیستم مدیریت، پیش نویس استاندارد «مدیریت کیفیت، راهنمایی برای درک، ارزشیابی و بهبود فرهنگ کیفیت سازمانی» از سوی این اداره کل طرح که پس از بررسی توسط کارشناسان و متخصصان کشور به تصویب رسید.

علی داوودی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: استان خوزستان این استاندارد ملی را برای تصویب و اجرا در سطح ملی مطرح کرده که مورد تایید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این نوع از استاندارد تاکنون در کشور وجود نداشته است گفت: این استاندارد پیش از طرح در این اجلاسیه کمیته ملی سیستم مدیریت، از سوی کارشناسان اداره کل استاندارد خوزستان مورد بررسی قرار گرفته بود.

مدیر کل استاندارد خوزستان افزود: این استاندارد با تمرکز ویژه بر مشارکت نیروی انسانی دربرگیرنده مفاهیم اساسی و اصولی مدیریت کیفیت هر سازمان است که صرف نظر از نوع صنعت، موقعیت، بلوغ یا محصولات و خدمات، کاربرد دارد.

داوودی یادآورشد: نسخه نهایی این استاندارد، پس از انجام اصلاحات مصوب در اجلاسیه کمیته ملی توسط دبیر تدوین، جهت چاپ برای دفتر تدوین استانداردهای ملی ارسال خواهد شد و به‌زودی بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان ملی استاندارد به نشانی standard.isiri.gov.ir قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha