۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۲۰
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85044936
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

منصوریان: ۹ فینال سخت در راه داریم

۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۲۰
کد خبر: 85044936
منصوریان: ۹ فینال سخت در راه داریم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه مستحق سه امتیاز بازی بودیم گفت: در ادامه راه، ۹ فینال سخت داریم تا پلکانی صعود کنیم.

به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان چهارشنبه شب بعد از پیروزی مقابل ملوان انزلی در نشست خبری اظهار کرد: بازی بسیار خوب و با کیفیتی بود. شناخت خوبی از تیم ملوان داشتیم به همین دلیل بازی تاکتیکی ارائه دادیم.

وی با بیان اینکه می توانستیم در این دیدار چند گل به ثمر برسانیم افزود: تشخیص اینکه توپ به دست بازیکن حریف خورده و اینکه دست بازیکن باز بوده یا بسته خیلی سخت است اما در کل از عملکرد داور راضی بودیم.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه تیم فولاد نیاز به جراحی روحی و روانی دارد گفت: باید اعتماد به نفس به تیم برگردد و بازیونان با خیال آسوده تری کار کنند.

وی افزود: از مهاجم خارجی تیم که به زمین آمد خیلی راضی هستم. البته تورس هم خیلی خوب بود و معتقدم او یک مدل دیگری فوتبال بازی می‌کند.

منصوریان گفت: بازوبند کاپیتانی یک تکه پارچه است اما وقتی روی بازوی ایوب والی قرار می گیرد، نیروی مضاعفی به تیم وارد می شود. امروز توجهی به سکوها و حواشی به وجود آمده نداشتم و تمرکزم فقط روی تیم بود.

سرمربی فولاد در خصوص کلیپی که در آن به مسائل قومیتی اشاره کرده بود گفت: ما عشیره عرب داریم و ایران کشور ۷۲ ملت است. در آن کلیپ منظورم عرب ایرانی یا عرب عراقی نبود بلکه منظورم رژیم بعثی عراق بود. زمانی که در آبادان بودم بچه‌ها را مجبور کردم که به من عربی یاد بدهند و اگر در تیم نفت آبادان می‌ماندم اکنون به خوب عربی حرف می‌زدم حتی عید قربان پارسال آبادانی‌ها به من دشداشه هدیه دادند.

وی افزود: این برادرانی که در روی سکوها حرف‌ها زدند برادر کوچک من هستند. نمی‌خواهم بخش منفی‌اش را ببینم و بگویم با برنامه بوده اما اینها هم برادران کوچک من هستند.

منصوریان گفت: فولاد یک بازیکن در تیم ملی جوانان دارد که امیدوارم صمد مرفاوی او را سالم به ما برگرداند. چهار سال سرمربی تیم امید بودم و با ۲۵۰ بازیکن پایه کار کرده‌ام به همین دلیل قول می‌دهم در مینی کمپ‌های مختلف از بازیکنان زیر ۱۸ و ۲۱ سال استفاده کنیم.

وی افزود: یک برنامه ۱۰ ساله به باشگاه فولاد ارائه دادم تا تبدیل به ابرقدرت فوتبال ایران شود. من چند سالی می‌مانم و می‌روم اما محمد علوی، ایوب والی، آل‌نعمه و ... می‌مانند و سرمربی می‌شوند لذا سعی می‌کنم نسل جدیدی به فوتبال این باشگاه معرفی کنم.

دیدار تیم‌های فولاد و ملوان با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha