بیش از ۹۰۰ مرکز تامین اجتماعی در کشور خدمات‌رسانی می‌کند

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: هم‌اکنون بیش از ۹۰۰ شعبه، بیمارستان و مرکز درمانی در ایران زیرنظر این سازمان فعالیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، میرهاشم موسوی شامگاه چهارشنبه که به دعوت حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی وارد چهارمحال و بختیاری سفر کرده بود در گفت وگو با خبرنگاران تاکید کرد: از این تعداد ۵۰۰ شعبه بیمه‌ای و ۴۰۳ بیمارستان و مرکز درمانی برای تولید و ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارآفرینان خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در زمینه حضور بدون‌واسطه میان مردم و بررسی مسائل و مشکلات هموطنان از نزدیک افزود: این مهم با هدف ارزیابی‌ مستقیم ظرفیت‌ها و امکانات، شناسایی موانع خدمت‌رسانی، بررسی و اطلاع دقیق و بهنگام از مسائل و مشکلات و تلاش برای رفع برخی نواقص احتمالی انجام می‌شود.

موسوی بازدید میدانی از چگونگی ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان چهارمحال و بختیاری را هدف اصلی سفر به استان اعلام و تصریح کرد: بازدید از طرح‌های عمرانی تامین‌اجتماعی در این استان‌ جز دیگر برنامه‌های این سفر به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: هم‌اکنون افزون‌بر ۴۹۰ هزار نفر از جمعیت چهارمحال و بختیاری زیرپوشش خدمات متنوع بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی قرار دارند.

موسوی اظهار داشت: از این تعداد ۴۱۰ هزار نفر بیمه‌شده اصلی و تبعی و ۸۰ هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر اصلی و تبعی هستند.

به گزارش ایرنا، سازمان تامین‌اجتماعی هم‌اکنون ۱۴ شعبه و ۶ بیمارستان و مرکز درمانی ملکی در چهارمحال و بختیاری دارد.

چهارمحال و بختیاری ۱۱ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha