۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۰۷
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85045224
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰میلیارد ریال برای تکمیل طرحهای درمانی جغتای خراسان رضوی تخصیص یافت

سبزوار- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرحهای بهداشتی و درمانی شهرستان جغتای تخصیص یافت.

دکتر محمد سالاری زارع روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با بهره‌ مندی از این اعتبار، بخشی از طرح های بهداشتی و درمانی این دانشگاه، تکمیل و مورد بهره ‌برداری قرار می گیرد.

وی همچنین با اشاره به ارتقای بیمارستان شهرستان جغتای اظهار داشت: بیمارستان ولی عصر(عج) ۶۴ تختخوابه بود که با آغاز به کار بخش‌های قلب، آی سی یو و سی سی یو، شمار تخت های این مرکز درمانی به ۸۵ تخت افزایش یافته است.

بیمارستان ولی عصر(عج) جغتای شامل بخش های آی سی یو و سی سی یو، اطفال، زنان و زایمان، جراحی عمومی، داخلی، قلب و عروق، دیالیز، رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، پست پارتوم و داروخانه است.

اکنون ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

شهرستان ۴۸ هزار نفری جغتای در ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد ۵۶ روستا دارد و ۳۹ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن مناطق روستایی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha