فدراسیون ژیمناستیک تا آبان ماه امسال فاقد برنامه عملیاتی بود

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست فدراسیون ژیمناستیک گفت: این فدراسیون در آبان ماه امسال با وجود گذشت هشت ماه از سال فاقد تقویم ورزشی و یک برنامه عملیاتی یکساله بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، « عابد حق دادی » روز پنجشنبه در مجمع انتخابات هیات ژیمناستیک استان کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش نخبگان این رشته ظرف ۲۰ روز این تقویم ورزشی تدوین و به مرحله اجرا گذاشته شد و امور اردوهای تیم ملی، حوزه آموزش و مسابقات قهرمانی کشور در هر شاخه نیز به ترتیب و در موعد خود به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه ظرف ۹۰ روز هفت اعزام بین المللی در این فدراسیون انجام شد افزود: هدف وزارت ورزش و جوانان ساماندهی امور و پیشرفت همه جانبه ژیمناستیک در سطح کشور است که در این زمینه فدراسیون توانسته است ظرف چند ماه اخیر موفق عمل کند.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به درخشش ورزشکاران این رشته در میادین بین المللی نیز گفت: مهدی الفتی و مهدی احمدکهنی در جام جهانی المان اخیر موفق به کسب دو مدال نقره ارزشمند شدند و امروز نیز در مسابقات ژیمناستیک جام جهانی قطر، کهنی به فینال ماده دارحلقه راه و یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کرمانشاه در ورزش قهرمانی هم اینک در درجه تیپ یک کشور قرار گرفته است افزود: وظیفه این فدراسیون حمایت و ارتقای سطح کیفی این رشته در همه استان ها از جمله کرمانشاه است.

فدراسیون ژیمناستیک تا آبان ماه امسال فاقد برنامه عملیاتی بود

حق دادی استفاده از تجربه پیشکسوتان در هیات های استانی را مهم دانست و گفت: بهره مندی از تجارب بازنشسته ها و پیشکسوتان ورزش که در حوزه ژیمناستیک تخصص دارند، به رشد این رشته کمک شایانی می کند.

وی از هیات ژیمناستیک و اداره کل ورزش و جوانان این استان خواست تا مبالغ تخصیص یافته به این هیات را به صورتی کاملا هدفمند مصرف و همه آن را در قالب حق الزحمه ها استفاده نکرده و از ظرفیت بخش خصوصی نیز غافل نشوند.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک تاکید کرد: برای سلامتی ورزشکاران این رشته نیز اداره کل تلاش کند تا در موافقت های اصولی نوسازی تجهیزات این رشته با حساسیت ویژه ای دنبال شود.

در این جلسه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز گفت: همه دست اندکاران این رشته در استان باید با همکاری و تعامل با یکدیگر تمام تلاش خود را برای ارتقای این رشته بکار گیرند.

«منوچهر حاتمی» افزود: باید از همه ظرفیت ها از جمله استعدادهای این رشته و نیز توجه به بخش آموزش استفاده کرد تا در آینده ژیمناستیک استان کرمانشاه در سطح ملی و بین المللی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

فدراسیون ژیمناستیک تا آبان ماه امسال فاقد برنامه عملیاتی بود

«غلامرضا همتی» رییس هیات ژیمناستیک کرمانشاه شد

در مجمع انتخابات هیات ژیمناستیک استان کرمانشاه، « غلامرضا همتی» با انتخاب اعضای مجمع ، به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید این هیات در این استان برگزیده شد.

همچنین در این مجمع «مریم پیره» به‌عنوان نایب‌ رییس، «احمد محجوبی فر» به‌عنوان خزانه‌دار، «شاهین کتابی» به‌عنوان کارشناس خبره ورزشی و «سعید شیخی» و «فریبا هژبری» به‌ عنوان اعضای هیات رییسه و «رضا رستمی» نیز به‌عنوان بازرس قانونی انتخاب شدند.

همتی پیش از این نیز رییس هیات ژیمناستیک استان کرمانشاه بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha