۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85045457
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

هوای گیلان طی ۴۸ ساعت آینده بارانی و ابری است

۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۳۳
کد خبر: 85045457
هوای گیلان طی ۴۸ ساعت آینده بارانی و ابری است

رشت - ایرنا - کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ جریانات شمالی از ظهر امروز پنجشنبه در استان گفت: این شرایط طی ۴۸ ساعت آینده در گیلان ادامه دارد و در این مدت بارش‌های پراکنده و کاهش دما را شاهد خواهیم بود.

رضا باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: طی این مدت، گذر جریانات کم و بیش ناپایدار را در گیلان خواهیم داشت که با افزایش ابر، وزش باد در پاره‌ای نقاط شدید و موقتی شدید و با مه همراه است.

وی با بیان اینکه طی امروز و فردا کاهش نسبی دما به طور متوسط ۲ تا چهار درجه اتفاق خواهد افتاد، عنوان کرد: کمترین دمای هوای گیلان طی ۲۴ ساعته گذشته با سه درجه بالای صفر در حیران و بیشترین با ۲۶ درجه در منجیل گزارش شده‌است.

کارشناس هواشناسی استان گیلان دمای فعلی رشت را ۱۰ درجه و رطوبت را ۱۰۰ درصد عنوان کرد و افزود: طی امروز و فردا بیشترین ارتفاع موج حدود ۸۰ سانتی متر گزارش شده که در برخی ساعات نامناسب است.

وی خاطر نشان کرد: از شامگاه فردا "جمعه" جنوبی شدن جریانات سطح زمین را داریم که شرایط برای وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها شدید خواهد شد بر این اساس روند افزایش دما برای استان گیلان تا اواسط هفته پیش بینی شده‌است.

کارشناس هواشناسی گیلان بیان داشت: وزش باد گرم از شامگاه یکشنبه هفته آینده به مدت ۲ روز در برخی از مناطق استان شدید خواهد بود.

آسمان استان گیلان از یکشنبه گذشته تا دیروز چهارشنبه آفتابی با افزایش نسبی دما و وزش بادهای گرم گاهی جنوبی همراه بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha