۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۳۰
کد خبرنگار: 1100
کد خبر: 85045655
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر علوم از واحدهای مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و فناوری مازندران بازدید کرد

ساری-ایرنا- وزیر علوم تحقیقات و فناوری در ادامه سفر به مازندران با حضور در شهرستان بهشهر از واحدهای مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و فناوری این استان بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، محمدعلی زلفی‌گل پنج شنبه در جریان این بازدید به گفت و گو با متولیان این واحدها پرداخت.

وزیر علوم از واحدهای مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و فناوری مازندران بازدید کرد

وی همچنین از پروژه‌های در حال احداث دانشگاه علم و فناوری شامل شهرک خوابگاهی و مرکز تحقیقات نفت و گاز بازدید کرد.

وزیر علوم از واحدهای مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و فناوری مازندران بازدید کرد

وزیر علوم همچنین در حوزه امتحانی برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه علم و فناوری حضور یافت و در جریان روند برگزاری این آزمون قرار گرفت.

زلفی گل در جلسه شورای دانشگاه علم و فناوری مازندران، این دانشگاه را دارای ظرفیت علمی بالا توصیف و از خدمات رییس دانشگاه به دلیل اقدامات خوب وی قدردانی کرد.

وزیر علوم از واحدهای مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و فناوری مازندران بازدید کرد

وی حمایت خود را از این دانشگاه رو به رشد اعلام کرد و گفت: مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان به عنوان کمک وزارت علوم به زودی به این دانشگاه پرداخت می شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به ریاست دانشگاه علم و فناوری مازندران توصیه کرد طرح های عمرانی دانشگاه را اولویت‌بندی کرده و طرح‌هایی مانند خوابگاه و سالن ورزشی را که مورد نیاز فوری دانشجویان هستند و به تعداد زیادی از دانشجویان خدمات ارایه می‌کنند در اولویت قرار دهد.

به گزارش ایرنا، وزیر علوم روز گذشته در قالب سفری ۲ روزه به مازندران سفر کرد.

نشست با روسای دانشگاه‌های مازندران، حضور در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری و افتتاح ساختمان دانشکده علوم پایه و فاز نخست تصفیه خانه این دانشگاه از جمله برنامه‌های زلفی‌گل در سفر به مازندران بوده است.

وی همچنین با همراهی معاون سیاسی استاندار، فرماندار شهرستان آمل و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، دانشکده دامپزشکی و پردیس دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل را افتتاح کرد.

بازدید از حوزه امتحانی آزمون سراسری دکترا در دانشگاه مازندران و حضور در جلسه شورای این دانشگاه از دیگر برنامه های وزیر علوم در سفر به مازندران بوده است.

زلفی گل همچنین کلنگ احداث خوابگاه متاهلین دانشگاه مازندران در شهر بابلسر را به زمین زد و دفتر توسعه جوانی جمعیت این دانشگاه را افتتاح کرد.

وی همچنین در سفر به بهشهر در دانشگاه علم و فناوری حضور یافت و در جلسه اعضای هیات رییسه این دانشگاه شرکت کرد.

وزیر علوم همچنین قرار است پروژه های دانشگاه نوشیروانی بابل را افتتاح و امشب در نشست اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha