۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۲۱
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 85045717
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رزمایش شکوه مقاومت در پردیس برگزار شد 

۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۲۱
کد خبر: 85045717
رزمایش شکوه مقاومت در پردیس برگزار شد 

پردیس – ایرنا- رزمایش شکوه مقاومت در سالگرد شهادت روح الله عجمیان با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سید الشهد(ع) ا استان تهران و یگانهای نمونه سپاه و بسیج  پردیس توسط ناحیه مقاومت علی بن موسی الرضا (ع) روز پنجشنبه برگزار شد. 

سردار احمد ذوالقدر عصر پنجشنبه در حاشیه برگزاری این رزمایش به خبرنگاران گفت: در شهرستانهای استان تهران یک میلیون و صد هزار نفر بسیجی فعال در عرصه های؛ تربیتی ، قرآنی، اردویی رزمی، دفاعی، محلی، حوزه پایگاه خواهر و برادر، اقشار، اصناف، کارخانجات، ادارات، سازمانهای هنری ورزشی فعال هستند.
وی با بیان اینکه در استان تهران به تناسب جمعیت گردانها متفاوت هستند، توضیح داد: گردان امام حسین (ع) وظیفه دفاعی و رزمی دارد، سلاح نیمه سنگین دارند در اختیار لشکر عملیاتی قرار می گیرند برای دفاع سخت و مقابله سخت با دشمن فعالیت می کنند و امروز بخشی از لشکر ما در مرزهای جنوب شرقی مستقر هستند.
فرمانده سپاه سید الشهد(ع) استان تهران افزود: بخشی از گردانها مربوط است به گردان های امام علی (ع )که اولین وظیفه آنها مقابله با تهدید نیمه سخت مسلحانه دشمن است تا از شهرها و محله ها دفاع کنند.
ذوالقدر ادامه داد: گردان بیت المقدس وظیفه دفاع از کوی و برزن ومحله را به عهده دارند و خواهران در گردانهای کوثر ساماندهی می شوند.
وی خاطرنشان کرد: گردانهای فاتحین دو گانه هستند توانایی مقابله با دشمن سخت و نیمه سخت را دارند.
فرمانده سپاه سید الشهد(ع) ا استان تهران گفت: به لحاظ دفاعی هیچ محدودیتی در نیروی انسانی نداریم.

این مسئول اظهار داشت: حوزه های مقاومت، گردانهای سایبری، گردانهای فضای مجازی، گردانهای سازندگی، گردانها وقرارگاههای محرومیت زدایی که در کار ساخت خانه یاریگر مدد جویان کمیته امداد هستند، بخش دیگری از حوزه های مقاومت به شمار می آیند.
وی ادامه داد: در حوزه مسکن و شهرسازی؛ آسفالت جاده های روستایی،مدرسه سازی و کمک مومنانه، کمک به ازدواج آسان، اشتغال زایی برای جوانان و سرپرست های خانواده در مجموعه بسیج و سپاه سیدالشهدا (ع ) خدمات رسانی دارند.
فرمانده سپاه سید الشهد(ع) ا استان تهران بااشاره به ظرفیت سپاه و بسیج در شهرستان پردیس توضیح داد: مردم شهرهای پردیس و بومهن و بخش جاجرود مردم بسیار خوبی هستند واثبات کردند که با همه سختی ها ،کاستی ها و ناملایمات پای انقلاب خود هستند که این ایستادگی قابل تقدیر است.
شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha