انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا مقتدرتر از هر زمانی است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت‌های شهدا و صبر و بصیرت خانواده معظم شهدا به مراتب پایدارتر و مقتدرتر از هر زمانی‌است.

به گزارش ایرنا، «فرزاد مخلص الائمه» شامگاه پنجشنبه در دیدار با فرزندان شهدای سپاه استان مرکزی افزود: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، صبر و بصیرت خانواده معظم شهدا با اقتدار و موفقیت مقاطع مختلف را پشت سر گذاشته و موقعیت خود را در همه عرصه ها تثبیت کرده است.

وی اظهار کرد: مسئولان و تمامی افراد جامعه امروز در قبال انقلاب اسلامی وظیفه و رسالت سنگینی دارند و در این بین رسالت خانواده معظم شهدا و فرزندان آنها سنگین تر است چرا که این افراد زینت کشور و جامعه ایثارگری بوده و در تمامی ابعاد باید برای مردم الگو باشند.

استاندار مرکزی همچنین نیمه شعبان را عید انتظار عنوان کرد و گفت: انتظار ۲ رکن مهم امید و آمادگی دارد و با امید به آینده و آمدن منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)، باید در مسیر حق و تقابل با آمادگی حرکت کنیم.

مخلص الائمه خاطرنشان کرد: بر این اساس منتظران ظهور بیشتر از آنکه به علائم ظهور بپردازند باید به شرایط ظهور توجه داشته باشند و تلاش کنند شرایط محقق شدن ظهور فراهم شود.

فرزندان شهدا پیوند مستحکمی با قرآن و انقلاب اسلامی دارند

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این آیین گفت: فرزندان شهدا نقطه قوت نظام اسلامی و نماینده فرهنگ و مسیر شهدا هستند و همواره به نام و راه پدرانشان افتخار کرده و صبر و بصیرت این افراد، آنان را در اجر شهادت شهیدشان سهیم می کند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» افزود: شهدا با بصیرت به حرف ولی امر خود عمل کردند و با ایستادگی و مجاهدت کشور را از شر توطئه های دشمنان نجات دادند و بزرگترین حماسه ها را خلق کردند.

وی ادامه داد: فرزندان شهدا به واسطه شهید بزرگوارشان پیوند مستحکمی با قرآن و انقلاب اسلامی دارند و همه باید قدر این جایگاه را بدانند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز در جنگ شناختی دشمنان که به دنبال زیر سوال بردن ارزش ها هستند پاسداری از مسیر و راه شهدا مهمترین رسالت فرزندان شهدا است.

سردار کریمی افزود: جهاد تبیین و تلاش برای پیشرفت کشور در همه ابعاد مورد توجه خانواده معظم شهدا باشد چراکه دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال مانع تراشی برای ایران قوی و مستقل است و فرزندان شهدا باید از مقاومت و استواری شهید در مسیر پیشرفت کشور الگوبرداری کنند.

وی ادامه داد: شهدا نماد ایستادگی، مقاومت و استواری است و امروز این اراده باید در پیشرفت کشور و حرکت به سمت ایران قوی تحقق پیدا کند.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید والامقام در راه اسلام و قرآن اهدا کرده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha