۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85045968
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

میزان ذخیره‌سازی سوخت نوروزی در خراسان‌شمالی ۳۰ درصد افزایش یافت

بجنورد- ایرنا- مسوول روابط عمومی شرکت نفت خراسان شمالی گفت: امسال میزان ذخیره‌سازی سوخت طرح نوروزی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافت و نگرانی در این باره وجود ندارد.

علی اصغر برومند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون اشاره به میزان سوخت ذخیره شده اظهار کرد: سوخت مورد نیاز مسافران عبوری از استان در طرح نوروز ۱۴۰۲ تامین و به میزان کافی ذخیره سازی شده است.

وی افزود: احتمال افزایش سفرها پس از دوران کرونا و افزایش مصرف ۳۰ درصدی سوخت در خراسان شمالی وجود دارد و بر این اساس برنامه‌ریزی برای ذخیره سوخت از ماه‌های قبل انجام شد و زائران ثامن الحجج(ع) با آرامش از این استان عبور خواهند کرد.

مسوول روابط عمومی شرکت نفت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اوج مسافرت ها از ۲۴ اسفند ماه آغاز می‌شود و کارشناسان شرکت نفت استان از آمادگی لازم برای استقبال از مسافران نوروزی برخوردار هستند.

بازرسی از جایگاه های سوخت

برومند گفت: پایش و بازرسی از جایگاه‌های سوخت در استان از هفت روز گذشته آغاز شده و گروهی متشکل از واحد های مهندسی ایمنی از جایگاه ها بازدید می کنند و در صورت نقص، مراتب به مالکان اعلام تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی با بیان اینکه اکنون تمامی جایگاه‌های سوخت استان فعال هستند افزود: بازدید مرحله دوم از جایگاه های سوخت استان هم از ۱۵ اسفند ماه آغاز می شود.

مسوول روابط عمومی شرکت نفت خراسان شمالی گفت: تمامی کارکنان این شرکت برای خدمات رسانی به مسافران و شهروندان تا ۱۵ فروردین ماه سال آتی در آمادگی کامل به سر می برند.

در خراسان شمالی ۸۵ جایگاه سوخت برای خدمات رسانی به مسافران و کاربران جاده ای فعال است که ۵۵ باب از این تعداد جایگاه عرضه بنزین است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha