حماس: شکست شورای امنیت در محکومیت جنایت حواره هرج‌ومرج را افزایش می‌دهد

تهران-ایرناـ به دنبال صادر نشده بیانیه‌ای در نشست اخیر شورای امنیت علیه جنایات جدید صهیونیست‌ها در شهرک «حواره» در جنوب نابلس یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) این شکست را تقویت «قانون جنگل و هرج و مرج» ارزیابی کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از فلسطین الیوم، «باسم نعیم» از رهبران جنبش حماس در این باره اظهار داشت: شکست شورای امنیت در صدور بیانیه علیه حمله تروریستی شهرک نشینان صهیونیست به شهرک حواره در پی فشارهای آمریکا رفتاری است که قانون جنگل و هرج و مرج را تقویت می‌کند.

وی گفت: حتی ارتش رژیم اشغالگر نیز اقدامات گله‌های شهرک نشینان را تروریستی توصیف می‌کند.

باسم نعیم در ادامه مسئولیت اخلاقی و سیاسی خون‌های ریخته شده به دست فاشیست‌های شهرک نشین را متوجه آمریکا دانست.

وی خاطرنشان کرد: این سیاست طی دهه‌های گذشته در دستور کار آمریکا قرار گرفته است، هر گونه فرصت امنیت و ثبات را از منطقه سلب کرده است.

شورای امنیت سه‌شنبه به درخواست امارات نشستی را برای بررسی وضعیت سرزمین‌های اشغالی فلسطین و جنایات اخیر صهیونیست‌ها و شهرک نشینان تندرو آن برگزار کرد.

شورای امنیت در نشست برگزار شده نتوانست بیانیه‌ای در محکومیت حمله شهرک نشینان به فلسطینیان و املاک و خودروهای آنها در حواره صادر کند.

شهرک نشینان صهیونیست یکشنبه شب به شهر حواره واقع در جنوب نابلس حمله کردند که در پی آن ۱۰۰ نفر از فلسطینیان زخمی شدند. در این حمله، شهرک نشینان صهیونیست یک ساختمان را به آتش کشیدند و به ده‌ها خودروی فلسطینیان خسارت زدند.

این جنایت صهیونیست‌ها با چند عملیات ضد صهیونیستی توسط مبارزان فلسطینی پاسخ داده شد.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha