استاندار مازندران: مسوولان تمام قد از دیدگاه نخبگان برای توسعه بابل بهره ببرند

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با بیان این که از ظرفیت موثران برای توسعه استان و بابل استفاده نشده است، گفت : نخبگان علمی و دانشگاهی در این شهرستان به صورت ویژه حمایت خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمود حسینی‌پور روز جمعه در دیدار با اقشار مختلف مردم در روستای آل دره بندپی شرقی بابل افزود: از ظرفیت استعدادهای ناب و نیروی انسانی شهرستان بابل متاسفانه در سال‌های گذشته استفاده نشد و دیده نشدن نخبگان علمی برای توسعه این خِطه را به هیچ عنوان نمی پسندم.
وی با بیان این که ایده پردازی و استفاده بهینه از نیروی انسانی رمز توسعه بابل و دیگر شهرستان‌های مازندران است، گفت: نخبگان علمی برای توسعه روزافزون این دیار برنامه دهند.
استاندار مازندران ادامه داد: مسوولان در دولت سیزدهم خود را مکلف به استفاده اصولی از ظرفیت نخبگان علمی، دانشگاهی می دانند و فرمانداران و روسای ادارات استانی و شهرستانی در استان به طور حتم از دیدگاه های موثران استفاده کنند.
حسینی‌پور تصریح کرد: بی‌توجهی به دیدگاه‌های کارشناسی نخبگان علمی در امور اجرایی و فنی جفا به منطقه است و از مسوولان محلی می خواهم که با جدیت دیدگاه های کارشناسی اقشار مختلف مردم به ویژه نخبگان را مورد توجه قرار دهند.
وی اضافه کرد: بابل مشخصات بسیار خوبی برای شکوفایی استعدادهای نهفته دارد و حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان نشان دهنده آن است که توسعه استان در اولویت است.
استاندار مازندران گفت : محرومیت و مشکلات اقتصادی زیبنده برخی نقاط بابل نیست و این شهرستان نیازمند تحولات اساسی است و به طور حتم مسوولان ارشد استان هم برای تحقق این امر حمایت های لازم را انجام خواهند داد.
استاندار مازندران با بیان این که برای توسعه بابل برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: سند توسعه این شهرستان با بهره گیری از دیدگاه های نخبگان علمی تدوین به زودی تامین می‌شود.
حسینی پور تصریح کرد: از ظرفیت اقتصاد گردشگری و همچنین کشاورزی در بابل برای ایجاد اشتغال پایدار به معنای واقعی استفاده نشده و شکوفایی این ظرفیت ها عزم همگانی را می‌طلبد و مسوولان ارشد استان برای تحقق آن تلاش خواهند کرد.
وی یکی از تبعات دور بودن مسوولان از بطن جامعه را بی خبری از مشکلات مردم و شکل گیری توسعه نامتوازن در مناطق مختلف برشمرد و از وضعیت بعضی شهرستان های مازندران به عنوان مصداق در این زمینه یاد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha