۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۴۵
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85046447
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برترین‌های کورس سوارکاری کشور در اهواز مشخص شدند

۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۴۵
کد خبر: 85046447
برترین‌های کورس سوارکاری کشور در اهواز مشخص شدند

اهواز - ایرنا -هفته ششم رقابت‌های کورس سوارکاری با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور روز جمعه در اهواز برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

حسین برون رییس هیات سوارکاری خوزستان جمعه شب در حاشیه این رقابت ها به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در هفته ششم کورس زمستانه سوارکاری کشور بیش از ۵۰ راس اسب از استان‌های مختلف کشور در شش کورس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی مسافت ۶ کورس این رقابت‌ها را یک هزار و ۴۰۰ متر عنوان کرد و افزود: در کورس اول این پیکارها اسب های پرواز دانیال ، پولادشاه رنگرزان و بای بای سراب تلخ اول تا سوم شدند همچنین در کورس دوم اسب های پروین کارون صافی، برهان شراک و پرواز آل شویرد مقام اول تا سوم را کسب کردند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در کورس سوم این پیکارها توحید جمال، تاج الرفیع و تکاور شقران اول تا سوم و در کورس چهارم نیز اسب های توکیو دریفت، ترکان سلیمی و تیام نوید مقام اول تا سوم را تصاحب کردند.

وی افزود: در کورس پنجم این مسابقه اسب های در کورس پنجم مسابقات اسب های پادشاه شهرکی، آتش تبوک و یوزپلنگ بامیان اول تا سوم و در کورس ششم اسب های پامچال صابری، طوفان حاجی آباد و بالاچ عنوان های اول تا سوم را به دست آوردند.

برون با بیان اینکه مسابقات در پیست نیرو اهواز با رعایت نکات ایمنی برگزار شد، افزود: بیش از یک میلیارد ریال جوایز نقدی به نفرات اول تا سوم این مسابقات اهدا شد.

وی در ادامه به حضور استاندار خوزستان در این مسابقات اشاره کرد و افزود: یکی از نکاتی که توجه استاندار را به خود جلب کرد، استقبال پرشور تماشاگران و تماشای خانوادگی این رقابت ها بود.

برترین‌های کورس سوارکاری کشور در اهواز مشخص شدند

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: همچنین استاندار قول داد که نسبت به احداث پیست بین المللی سوارکاری در اهواز نهایت همکاری را با هیات داشته باشد.

مسابقات کورس زمستانه کشور همه ساله بهمن و اسفندماه در اهواز برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha