۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۱۸
کد خبر: 85046947
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازداشت ۸ عضو القاعده در پنجاب پاکستان

۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۱۸
کد خبر: 85046947
بازداشت ۸ عضو القاعده در پنجاب پاکستان

تهران- ایرنا - نهادهای امنیتی پاکستان اعلام کردند که در تازه‌ترین عملیات اطلاعاتی برای شناسایی عوامل حملات تروریستی در این کشور، ۸ نفر از اعضای شبکه القاعده در ایالت پنجاب بازداشت شدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از منابع خبری پاکستان، عملیات نهادهای امنیتی در دو شهر لاهور و خانیوال منجر به شناسایی مخفیگاه اعضای شبکه تروریستی القاعده شد.

دایره مبارزه با تروریسم در ایالت پنجاب اعلام کرد که افزاد بازداشت شده در ساخت بمب، جلیقه‌های انتحاری و حمل اسلحه دست دارند و تعدادی از آنان نیز در حملات گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان مشارکت داشتند.

نیروهای امنیتی پاکستان آبان ماه ۱۳۹۷ دختر و داماد "ایمن الظواهری" رهبر گروه تروریستی القاعده را در شهر کراچی در جنوب این کشور بازداشت کردند.

ارتش پاکستان اسفند ۱۳۹۸ اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور طی ۳ سال گذشته بیش از یک هزار تروریست القاعده را بازداشت و یا در عملیات‌های مختلف کشته اند.

شبکه خبری "سما" پاکستان امروز اعلام کرد که عوامل حملات تروریستی در امتداد مرزهای این کشور با افغانستان و دیگر اقدامات خرابکارانه در ایالت خیبرپختونخوا به مناطق مختلف ایالت پنجاب گریخته‌اند به همین دلیل عملیات نهادهای امنیتی در این استان برای شکار تروریست‌ها و دیگر طراحان حملات تروریستی افزایش یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha