۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۱۶
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 85047177
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمار رویایی خمس مقابل تهرانی‌ها/ پرسپولیس به دنبال سبقت از استقلال

تهران- ایرنا- پاکو خمس در این فصل مقابل سه تیم تهرانی به سه برد دست یافته و حالا باید به مصاف پرسپولیسی برود که دومین تیم برتر در مسابقات بیرون از خانه در لیگ بیست و دوم بوده است.

به گزارش ایرنا، تیم‌های تراکتور و پرسپولیس برگزارکننده‌ی مهمترین دیدار هفته‌ی بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران خواهند بود. جدالی بین تیم‌های دوم و پنجم لیگ که فارغ از بحث جدولی همواره حساسیت‌های فوق‌العاده زیادی داشته است.

این سی‌امین رویارویی ۲ تیم در لیگ برتر است که باید به انجام برسد. در ۲۹ مسابقه‌ی پیشین ۱۴ برد برای تیم تهرانی، ۱۰ پیروزی برای نماینده‌ی تبریز و پنج تساوی به بار آمده است.

تی‌تی‌ها در بازی رفت موفق شدند در ورزشگاه آزادی با تک گل محمد عباس‌زاده به برتری برسند و طلسم نبردن‌های‌شان را بشکنند. در آن مسابقه اولین باخت پرسپولیس در لیگ و همچنین اولین شکست آنها پس از مدت‌ها در لیگ حاصل شد. قربان بردی‌اف سرمربی پرشورها در آن دیدار بود.

از زمانی که پاکو خمس هدایت تراکتور را به عهده گرفته این تیم اوج‌گیری داشته و موفق شده در ۱۰ دیدار به ۶ برد، سه تساوی و یک باخت برسد و با ۲۱ امتیاز جزو بهترین‌ها باشد. در همین برهه پرسپولیس پنج پیروزی، سه تساوی و ۲ باخت داشته و ۱۸ امتیاز را به خود اختصاص داده است.

خمس همچنین آماری رویایی برابر تیم‌های پایتخت‌نشین داشته است. او در این ۱۰ هفته توانسته هر سه تیم پیکان، استقلال و هوادار را شکست دهد و گلی نیز دریافت نکند. آماری ۱۰۰ درصدی که باید دید برابر پرسپولیس تداوم خواهد داشت یا خیر.

تراکتور همچنین یکی از ۲ تیم لیگ بیست و دوم است که در خانه باختی داشته و با چهار برد و ۶ تساوی، چهارمین تیم برتر در دیدارهای خانگی به حساب می‌آید. پرسپولیس نیز نیمی از امتیازات خود در این فصل را در بازی‌هایی به دست آورده که میهمان بوده است. آنها بعد از استقلال با یک بازی کمتر و ۲ امتیاز کمتر در رده‌ی دوم جدول میهمان‌ها قرار دارند.

باید دید تراکتور می‌تواند بعد از ۱۲۸۳ روز، دوباره در خانه از سد پرسپولیس بگذرد یا این طلسم ادامه‌دار خواهد بود. آنها آخرین بار در فصل ۱۳۹۴-۱۳۹۳ توانستند حریف پرقدرت خود را به صورت رفت و برگشتی شکست دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha