۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۰۵
کد خبر: 85047223
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

قاچاقچی مسلح موادمخدر در ری دستگیر شد

۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۰۵
کد خبر: 85047223
قاچاقچی مسلح موادمخدر در ری دستگیر شد

شهرری - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری قاچاقچی مسلح مواد مخدر که به توزیع انواع مخدر در محدوده شهرری اقدام می‌کرد، خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حسینعلی ابن علی روز شنبه در این باره گفت: در راستای مطالبات مردمی و دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به فروش مواد مخدر به صورت مسلح می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۳۱ شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کارهای دقیق اطلاعاتی محل فعالیت خرده فروش شناسایی و در همین ارتباط پس از انجام هماهنگی های لازم ماموران به محل اعزام شدند؛ متهم که به محض دیدن ماموران اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده بود، طی یک عملیات ضربتی و شلیک چند گلوله دستگیر شد.

جانشین فرماندهی شهرستان ری ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۵۰ گرم انواع مخدر هروئین و شیشه و یک قبضه سلاح جنگی (کلت) به همراه هفت تیر جنگی کشف که به همراه متهم به کلانتری انتقال داده شد.

سرهنگ ابن علی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضایی شد، افزود: از شهروندان درخواست می کنیم با هوشیاری و آگاهی کامل خود را از گرفتار شدن در دام شیطانی اعتیاد بیمه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری عاملان شرارت و درگیری در خاورشهر

سرهنگ ابن علی از دستگیری چهار نفر از عاملان اصلی نزاع و درگیری دسته جمعی در محدوده خاورشهر و ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان با اقدامات فنی و پلیسی تیم عملیات کلانتری خاورشهر خبر داد.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری ۲ زورگیر در قیامدشت

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری ۲ سارق زورگیر خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات انجام شده به هفت فقره سرقت در محدوده قیامدشت این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ ابن علی خاطرنشان کرد: در پی افزایش سرقت تلفن همراه به شیوه زورگیری در محدوده قیامدشت رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۷۴ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری قیامدشت با کار اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در ارتباط با سرقت های به وقوع پیوسته را شناسایی کردند.

این مسئول با بیان اینکه روز گذشته واحد های گشت انتظامی با گشت زنی هدفمند هر ۲ سارق جوان را با همان مشخصات در حال زورگیری از شخصی مشاهده کردند، اظهار داشت: متهمان که به محض مشاهده مأموران قصد متواری شدن از محل را داشتند، دستگیر شدند.

سرهنگ ابن علی با بیان اینکه از متهمان یک قبضه سلاح سرد (چاقو) و یک عدد باتوم فلزی کشف شد، تصریح کرد: تاکنون هفت شاکی به کلانتری مراجعه و متهمان را مورد شناسایی قرار داده‌اند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری یادآور شد: متهمان پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضایی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha