۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۵۲
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85047325
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه الیگودرز: کتابخانه‌ها مهمترین ارکان فرهنگی در روستاها هستند

خرم آباد - ایرنا - امام جمعه الیگودرز گفت: کتابخانه ها از مهمترین ارکان فرهنگی کشور هستند و این نقش در روستاها پر رنگ تر است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی سرلک روز شنبه در آیین کتابخانه گردی در کتابخانه فرزانگان روستای فرسش افزود: پیوند بین کودکان و نوجوانان با کتاب را کتابخانه ها شکل می دهند و این پیوند باید با توسعه کتابخانه ها عمیق تر و گسترده تر بشود.
وی با بیان اینکه کتابخانه های عمومی الیگودرز باید با تجهیزات بروز به مردم خدمات بدهند، تصریح کرد: در شهرستان الیگودرز ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی وجود دارد که باید با تجهیز کامل کتابخانه های عمومی این شهر شکوفا شود.
وی با اشاره به روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر بیان کرد: جوانان ما باید با قرار گرفتن در مسیر دانش و علم آموزی و تبعیت از رهبری از رهروان علی اکبر امام حسین(ع) باشند.
امام جمعه الیگودرز همچنین در اجتماع مردم فرسش گفت: روستای فرسش از جمله بهترین روستاهای فرهنگی کشور است که وجود چهار امام زاده و کتابخانه و مناطق مهم گردشگری بر این امر افزوده است.
وی پس از استماع مشکلات مردم روستای فرسش تصریح کرد: مردم باید در همه ابعاد خود جوش مشارکت کنند و فرامین رهبری را مد نظر قرار داده و از آن تبعیت کنند.
حجت الاسلام سرلک همچنین گفت: مشکلات مردم را از طریق مختلف منعکس و برای حل آن کوشش و تلاش خواهیم کرد.
وی ابراز امیدواری کرد با تکمیل پروژه بازسازی بقعه سه تن فرسش بتوان برنامه های متنوع فرهنگی را در این روستا توسعه داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha