۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۵
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85135928
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: فرهنگ کتابخوانی در شهرستان بروجرد باید تقویت شود

بروجرد - ایرنا - معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد گفت: فرهنگ کتابخوانی باید در شهرستان تقویت شود، زیرا که بهترین ابزار برای معرفی فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی به نسل جوان و نوجوان کتاب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا مسلم مرادی روز شنبه در جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان بروجرد افزود: در فضای جنگ رسانه ای نیاز است تا نوجوانان و جوانان تربیت اسلامی را فرا بگیرند.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه های شهرستان وجود دارد گفت: باید کسانی را که در حوزه کتاب و کتابخوانی دغدغه دارند شناسایی کنیم.
مرادی افزود: کتاب های ارزشمند انقلاب را به مدیران و مسئولان شهرستان بروجرد معرفی کنیم تا مطالعه کنند.
فرماندار بروجرد همچنین با بیان اینکه باید کتاب های مختلف در مورد مناسبت ها را تهیه و در اختیار مردم قرار دهیم تا مردم نیز به راحتی کتاب در دسترس داشته باشند ، بیان کرد: در حوزه فرهنگ و کتاب باید کار جهادی و کارشناسی انجام شود، در کتابخانه های عمومی یک اتاق برای پژوهش های قرآنی در نظر گرفته شود.
مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی لرستان نیز گفت: اولین اتاق ویژه پژوهشگران در لرستان در کتابخانه آیتی بروجرد افتتاح می شود.
سید سجاد راستخانه افزود: در زیست بوم جدید کتابخانه ها خدمات جدید مانند اتاق های وی آی پی ویژه پژوهشگران که از مطالبات مردمی است احداث می شود.
وی اظهار کرد: تجهیزات مورد نیاز برای اتاق پژوهشگران به زودی خریداری و در کتابخانه آیتی بروجرد قرار داده خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha