اجرای طرح‌های اضطراری راهداری در خوزستان به مناسبت سفرهای نوروزی

اهواز - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: همزمان با سفرهای کاروان‌های راهیان نور و در آستانه سفرهای نوروزی، طرح‌های اضطراری راهداری با هدف ایمن سازی محورها در استان فعال هستند.

محمد جولانژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با سفرهای کاروان‌های راهیان نور و در آستانه سفرهای نوروزی، طرح‌های اضطراری راهداری با هدف ایمن سازی محورها در استان فعال شده‌اند.
وی ادامه داد: این طرح‌ها شامل روکش آسفالت، لکه گیری، روکش حفاظتی، درزگیری، تعمیر و احداث دستگاه ابنیه فنی و رفع نقطه پرحادثه هستند که تا پیش از آغاز سفرهای نوروزی به پایان می‌رسند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: اجرای ۲هزار و ۹۵۰ کیلومتر خط کشی و تهیه و نصب ۸۹ هزار علائم و تجهیزات ایمنی از دیگر اقدامات این اداره کل در آستانه سفرهای نوروزی هستند.

اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن نوروز ۱۴۰۲
جولانژاد گفت: در استان خوزستان و همزمان با سراسر کشور، طرح پویش همراهان سفر ایمن نوروز ۱۴۰۲ در چهار مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی برگزار می‌شود.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون اقدامات خوبی در حوزه نگهداری راه‌ها صورت گرفته است و در آستانه سال نو با هدف بالا بردن سطح ایمنی تردد برای کاربران جاده ای، طرح‌های جدید تعریف و درمرحله اجرا قرار گرفتند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: برای اجرای طرح‌های عمرانی نیازمند تخصیص بیشتر اعتبارات استانی هستیم تا بتوان طرح‌های بیشتری را در حوزه نگهداری و ایمن سازی تعریف و اجرا کنیم.
وی یادآور شد: پیش از آغاز سفر کاروان‌های راهیان نور نیز اقدامات ضربتی در محورها به ویژه در محورهای منتهی به یادمان‌های استان اجرا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha