طرح سراسری پویش "چشم به راهیم" در استان خوزستان آغاز شد

اهواز - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: طرح پویش "چشم به راهیم" با هدف ارتقای ایمنی محورهای مواسلاتی در سطح استان و کاهش تلفات جاده‌ای برگزار شده است.

به گزارش ایرنا، محمد جولانژاد روز شنبه در آیین برگزاری طرح پویش "چشم به راهیم" در مجتمع "خدمات رفاهی کارون" واقع در آزاد راه خلیج فارس اظهار کرد: این طرح با هدف توقف کاربران جاده‌ای در راه‌ها برگزار شده است، در قالب این طرح برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری با هدف ارتقای ایمنی جاده ای به مسافران ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: از جمله اقداماتی که برای تسهیل در تردد کاربران جاده ای خوزستان انجام شده است می‌توان به افتتاح ۱۰ مجتمع خدمات رفاهی در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد که نقش موثری در کاهش تصادفات رانندگی خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اجرای خط کشی، نصب علایم ترافیکی، اجرای حفاظ میانی راه‌های استان گفت: ۶۰ سامانه ثبت تخلف در راه‌های استان نصب شده که مجموع سامانه‌های ثبت تخلف را به ۱۶۳ عدد افزایش داد و تاثیر به سزایی در کاهش تصادفات دارد.

جولانژاد بیان کرد: طرح نوروز بلافاصله پس از طرح راهداری زمستانه از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده که در ۶۴ مجتمع استان خوزستان برقرار است.

رییس پلیس‌راه خوزستان نیز در این آیین با بیان اینکه طرح پویش "چشم به راهیم" در اصل پویش سلامتی در سفر است توضیح داد: تلاش داریم با هم افزایی در جامعه و استان، سفر را برای همه کاربران ایمن کنیم

سرهنگ سعید رحیمی ادامه داد: ایمنی مستلزم همکاری همه رانندگان است؛ در ایام نوروز به واسطه افزایش تردد، مخاطرات در رانندگی افزایش پیدا می‌کنند و برپایی ایستگاه‌های سلامتی برای سفر ایمن راه اندازی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha